TAGGAAAA!!!!

Jaaaa nu ligger jag här i min säng vid skottzonsfönstret för sista gången. Imorgon flyttar jag till min allra första riktiga lya. Var på besiktningen igår och I can't wait to move in!!! Alltså :D:D:D:D det pirrar i hela kroppen! ÄNTLIGEN!

Jag är så glad att jag har haft sån tur! Jag ska göra den så fin som det bara går :)
Undrar hur jag kommer inreda den. Jag har vänt och vridit på det i dagar i huvet och igår när jag var där men kommer inte fram till nåt klockrent. Ska bli spännande!

Måste inhandla lite saker för att få den nice.. Ett duvnät, så jag kan använda min balkong haha. Tydligen blir den helt invaderad av duvor annars! Hahaha. Inte roligt egentligen men.. hahaha.
Ett duschdraperi till badkaret...
Ett draperi till sängen så den blir lite avskärmad från rummet. Alltså hade det bara funnits en sovalkov så hade den här lägenheten varit helt perfekt! Men nu får jag försöka fixa en själv istället. Hade helst velat köpa en ny säng också omgående men tyvärr måste ju folk sälja dem för 1 miljard.

Och sen massa småsaker som man får ta lite i taget. Alltså det ska bli så skönt att jag kan ha min soffa!!!!! AAAAH :D

Känner redan att inspirationen och krativiteten äntligen kan flöda där. Finns verkligen 0 av det här. Så nästa gång jag är i khamn ska jag hämta mitt staffli så jag äntligen kan få ut det!!! haha.

Har gångavstånd till ett stort Myrorna också, hur nice är inte det? Fynd here I come! Tror bestämt det var där jag köpte min soffa om jag inte minns fel.
Och sen ligger Mobilia runt hörnet. Hur nice?

Det finns dock 2 saker som jag kommer sakna med detta stället.
1. Att kunna gå till Möllan och station Triangeln.
2. Att kunna tvätta i princip när som.

Men man kan inte få allt här i världen.

Är så jäkla glad!

Och: Jag har ordnat den själv. Jag har kånkat lådor själv (idag, i 35 graders hetta, det var nice! På riktigt, det var det). Jag har fixat flyttfirma själv. Jag gör allting SJÄLV. In. Your. Face.


Ny klänning, gissa från vart? Just det. Indiska ♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag ar sa glad for din skull, Jennifer! <3 Du ar bra och duktig pa allt! Bara en sak, det heter Indiskan..

2011-07-24 @ 10:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0