K A O S

OKEJ alltså ahahahhahahahahhahahahhahahahahahhaha. Om ni visste hur mycket jag egentligen behöver skriva ur mig ALLT som hänt den senaste typ.. veckan? Ja. Shit, det har hållt på i en hel vecka. Ahahahahahahhahahhaha.

Nej, det är inte en sak som har hänt. Det är flera HELT olika saker från HELT olika håll som har hänt, alla på samma gång. Och just idag när jag trodde att joooo men nu är det typ lite lugnare liksom? Så kommer det en bomb in i min lägenhet. Alltså en bomb. Inte bokstavligt talat men minst sagt symboliskt. Alltså nej det va typ 3 bomber, eller en superfet.

Alltså vad fasen är det här? Det känns verkligen, på riktigt, som att det verkligen är nån som driver med mig. Det måste vara det? Annars är det helt ologiskt. Ahaha.... hahahahahhahahhaha.
Alltså HAHAH jag orkar inte! HELT STÖRT! Näe. Nån driver med mig. Allvarligt talat nu.

Mitt liv kan verkligen inte vara ens i närheten av normalt. Allvarligt alltså. Det känns som att jag är den enda som liksom lever i min värld? Alltså det är jag ju liksom på det sättet, men det känns verkligen.... Näe. Det här går inte att beskriva.

Det är helt otroligt stört.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vaaa? :o stört!! Så himla sjukt! Herregud, hur är det med dig, blev du skadad, något som blev skadat?!

2011-12-15 @ 21:25:19
URL: http://lovebird.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Nejnejnej alltså det var inte en riktig bomb hahahah. Därför jag skrev att det inte var bokstavligt talat, men ursäkta för förvirringen!! Det hände bara en sjuk grej haha

2011-12-15 @ 21:29:07
URL: http://illsnaphisneck.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh men Gud vad du skräms, haha!! Jag blev helt till mig, läste nog inte tillräckligt.

Hoppas det ordnar upp sig, verkar som om mycket hänt dig senaste tiden... Ingen aning om vad, men jag hoppas att det löser sig. :)

2011-12-15 @ 21:42:37
URL: http://lovebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0