DEN LILLE APAJÄVELN

Helt ärligt nu, det finns ingen snygg rasist. Jag har i alla fall aldrig sett nån i hela mitt liv. De ser alltid så efterblivna ut och har alltid jättefula kläder. Vill man ha konkreta exempel så kan jag ge det också:
Kolla på Jimmie Åkesson.
Kolla på Björn Björkqvist.
Kolla på en viss Ek i khamn.

Smaken är visserligen som baken men de som attraheras utav någon av dessa tre kan inte ha satt ribban särskilt högt.
Det kryllar av dem i khamn så för de med den smaken kan jag varmt rekomendera en utekväll där för att ragga!

Det här väckte ett väldigt, väldigt roligt minne från en kväll då jag var ute på Harrys, khamn. Jag gick nämligen förbi en kille som kallade mig för "jävla neger". Och mycket riktigt, han var ful.
Men det roligaste med det här är ju dock att jag inte är särskilt svart nån stans på min kropp.
- Ursäkta? Vet du vad en neger är?
- Ja
- Och ändå kallar du mig för en?
- Ja
- Är du dum i huvet?
- Näe men du är ju det
- Neger?
- Ja

HAHAHAHHHAHAHAHHAA!!!!!! Jag skrattar varje gång jag tänker på detta.

Om man säger så här.. Jag är hellre svart, arab, kines, eller svensk-algerier vafan jag är hellre en daggmask än att vara både blek, ful och dum i huvet samtidigt så på det sättet kan såna som han få kalla mig för vad de vill.

Det som gör mig mest förbannad är att i den jävla ashålan så är allt sånt här helt accepterat. Ingen reagerar ens.
När vi skulle ta studenten hade Eken anordnat en skattjakt där man bl a skulle leta upp "en neger, pluspoäng om DEN är bra på fotboll".
Jag minns inte hur många som tog studenten men det var i alla fall flera 100 och det var endast 2 elever som reagerade på detta och det var jag och Ellen. + personen som anmälde (vad jag vet)

Folk tyckte att vi var "töntiga som gjorde en så stor grej av det" men det var fan det bästa jag gjort på gymnasiet. Äntligen fick man visa offentligt att det inte är ok. Det fanns t o m personer i vår umgängeskrets som tyckte att "vi överdrev" och att "det var onödigt" och att "de fick skit för det för att de också är esteter".
Kunde inte bry mig mindre. Då kan de umgås med Eken istället för mig för man får fan stå för antingen det ena eller andra. Fast just det "Ek är ju shysst, han har inte gjort oss nåt" näe hitler har inte gjort mig ett skit så jag kan inte argumentera emot honom.

Man ska stå för vad man tycker och man ska inte låta sånt där accepteras för det är rasism (surprise). Jag är så stolt över att jag och Ellen gjorde det. Och alla andra, varenda en skäms jag över. Även över de som tyckte det var fel men inte vågade säga ett skit. Det är så fegt och faktiskt dubbelmoral.

En sak som är helt sant är att jag tackar Gud varje dag, VARJE DAG för att jag inte bor kvar i Karlshamn.
Det har inte bara gått utför för den staden, den är totalt körd. Studenten var bara ett av alla bevis på hur långt det har gått.


Några fler konkreta ex/bevis på att rasister/nazister är så fruktansvärt fula.
Fyi så har alla ovan kriminell bakgrund som skadegörelse, misshandel, våld mot tjänsteman, vapenbrott, mened, olaga hot med mera. Vilket betyder att de har kostat samhället, alltså alla oss skattebetalare en massa pengar så är det några som borde bort från landet så är det såna som dem.
http://www.expo.se/2006/48_1541.html

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahaah! xD

Sicka hetingar, har vi tur kanske vi stöter på nåra ikväll, när vi ändå är här lixom! ;)

2009-12-31 @ 12:11:50
Postat av: dragana

http://www.facebook.com/profile.php?id=646166042&ref=ts kajan e ju ändå snyggast =D

2010-08-12 @ 00:35:30
URL: http://draganadoroski.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0