EN SVERIGEDEMOKRAT MED SKITSNACK, TACK

Här kommer ett inlägg från min gamla blogg, den 7 juni 2009 då jag röstade i EU-valet.


Idag har jag röstat och jag röstade inte på SD.
En applåd till mig och alla andra som inte gjorde det!

Till er svenskar som gjorde det: Jag vill kissa på ert fula ansikte (generalisering av egna erfarenheter, jag har aldrig sett en snygg rasist).
Till er invandrare som gjorde det: Jag vill kissa på ert ansikte och sen sparka ut er från Sverige, för det är väl det ni vill?

Alla som är rasister/nazister borde inte få godkänt i biologi, historia eller samhällskunskap för man har helt enkelt inte fattat.
Har man fattat någorlunda men trots allt ändå är lika förbannat tappad så borde man läggas/spärras in och släppas ut när man är frisk.

"Vi vill ha kvar våra traditioner" - Är det sämsta argument som finns. Bara för att en muslim/jude/buddhist flyttar till Sverige betyder inte det att det blir förbjudet att ha julgran.
Och vill man åka tillbaka i tiden då alla sjöng psalmer varje dag och det var husförhör och man skulle gå i kyrkan varje söndag så lär man få införa en lag som tvingar alla svenska invånare att vara kristna. Och det strider mot grundlagen, så good luck.

"Det handlar om identitet" - Ja jag förstår att ni tjatar om detta eftersom de flesta rasister verkar extremt vilsna. Många jag har träffat har inte ett fördelaktigt yttre, är lite efter och har kanske blivit mobbade. Många har bott i en håla (t ex blekinge län) och det närmsta brun hud de har kommit är pappans bonnabränna. Jag förstår att ni blir rädda och känner er orättvist behandlade när invandrare kommer hit och får fler kompisar än ni. Ni vill också känna gemenskap och hittar därför varandra genom att gemensamt vara emot något. Det är synd om er.

"Sverige ska vara tryggt" - Ja finns det nån som inte vill det? Lösningen är inte att hata och slänga ut alla med utländskt påbrå. Tänk efter lite.

Jag gillar Sverige, stora delar av vårt land är bara så himla vackert. Jag älskar matjessill med nypotatis men det samma gäller sushi. Astrid Lindgren är bäst men det är Timbuktu också. Man kan vara svensk och gilla Sverige utan att vara rasist och man kan vara svensk och gilla Sverige men också gilla annat! Varför ska vissa envisas med att vara så insnöade? Om jag inte vill fira jul - vem skadar det? Och i dagens Sverige borde det kvitta big time vilken religion jag tillhör för det är inte många svenskar som är kristna ändå. Gör det något om det kommer in en kvinna med slöja i affären? Alla svenska kvinnor hade slöja förr.

Så trött på det. Rädsla och okunskap.
Kan man inte bara leva sitt eget liv och låta andra leva sitt. Bläh.

Kommentarer
Postat av: nea

(h5)

2009-12-21 @ 20:51:30
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0