THIS WAS IT

Tänkte jag skulle visa ett inlägg från min gamla blogg, som jag skrev precis när jag fått veta att Michael Jackson skulle komma till London.
Enjoy.




Kollaaaaa: http://www.michaeljackson.com/pressconference

Jag
måste
dit.
Jag måste måste småte småste småfmeåmtwemtåwmtpwrmtgwböogejubwohubw


EEEEEEEEEEEHHHHHHH!??????!??!?!?!
Okej?!

Ringde precis min bror Christian för att fråga om han ville gå med mig, för han är den enda jag vet som gillar honom lika mycket eller mer än jag. OCH SÅ SÄGER HAN SÅHÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
- Jag hade 4 biljetter men det blev nåt fel så min beställning kom inte fram.

................... otur? otur? är det så det heter? FÖR MESIGT ORD FÖR SAKER SOM DETTA! JAG BLIR GALEN!!!!!!!!!!!!

OCH SEEEEEN
- Och jag har ju redan sett honom så är lite osugen, det kommer ju inte vara lika bra som förra gången.


Och nu är biljetterna slutsålda. De finns ju att få tag på men är ju MYCKET dyrare!
Jag dör.
Snälla jag dör.
Michael Jackson.
SJÄLVASTE Michael Jackson!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR NI?????????????
Antagligen inte.

Om jag kommer dit och när han kommer ut... mitt ansikte kommer lossna från sitt fäste och hamna i knät.
London lär ju vara det närmaste han någonsin kommer komma. Och sen är det slut.
Och om inte jag gör allt som står i min makt för att komma dit så kommer jag ångra mig för resten av livet att jag inte gjorde det.
Resten av livet säger jag.


Snälla, SNÄLLA jag kan väl få ha lite tur nu!?!??!?!?!!?!!
Är ju 1 år kvar tills hans sista konsert, så hoppet är ju inte ute!
Jag vill se honom så himla gärna att jag.. nej, det är ingen mening att jag fortsätter där, för inga ord kan beskriva.


Hejdå och may the force be with me.


Sen dog han. Så blev det med den turen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0