VAR GLAD

Alltså.. HERREGUD vad glada människor är underskattade! TOTALT underskattade! Glada människor är BÄST! Jag tror jag ska börja bära med mig pyttesmå presenter i fickan som jag kan dela ut till alla glada. Fler borde vara glada. Det finns så många som inte är glada helt i onödan. Glada människor förgyller för fasen dagen.

När man har gått nån dag och själv varit lite av den där onödiga oglada och sedan får ett sms eller ett samtal från en glad människa - då är resten av dagen som bortblåst! Det känns helt plötsligt som om man har haft en skitbra dag hela dagen!

Motsatsen är de personer som hela dagen går och drar ner en på samma låga humörsnivå. Finns t o m ett namn på dem alla: Glädjedödare. Det trååååååkigaste som finns är när man själv är taggad och så kommer det en sån där och drar ner en. Pisstråkigt är det. Ett ex:

- Åååh vad kul det ska bli ikväll, jag är så taggad hahaha!
- Okej...

.... Erkänn att alla har varit med om precis den situationen nån gång. Man ska gå ut, man är peppad och har sett fram emot kvällen åså kommer det en sån åsnereplik som "okej". Eller ännu värre "måste du skrika". Obs att det är en speciell ton på orden som alltid är lika härligt nedlåtande!

Fast det som slår alla pisstråkiga kommentarer är att inte ens få en kommentar. Det är seriöst bara pissiga människor som ignorerar folk.

Sluta: Ifrågasätta och dra ner.
Börja: Ta saker med en klackspark och skratta lite för fasen

Jag har en viss tro på karma och därför tror jag på "what goes around comes around". Tänk på det innan ni går och är pissiga mot folk!

Dagens ord:
Piss-

Tack till:
Glade Lage som var dagens glade person som räddade min dag :D Nu kan jag somna med ett leende på läpparna hahaha

Även tack till:
Den glada tanten på tåget

Glada människor; jag älskar er! i love you! je t'aime! ..liebe..! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0