I'LL SNAP HIS NECK

Alltså, "when love takes over" med Kelly Rowland måste vara en av världens bästa låtar ever. Blir aldrig trött på den och blir lika peppad varje gång.

AAAAH och jag ska beställa min summerjam-biljett så fort jag kommer på hur man gör :P Flippar typ ur när jag tänker på det, tänk då hur flippad jag kommer vara där. På Uppsala reggaefestival är jag ju typ hög på lycka WOOOOH tänk då på summerjam... HAHAHAH jag kommer döööö... och om jag gör det på riktigt, fatta nice död!
Inte helt omöjligt att jag får en hjärtattack när vi ser Damian Marley :D :D :D :D D:D: D:D : D:D:D  :D:DD

:D:D:D::DD:D:D::D:D:D:D::D:D:D

Varför kunde det inte varit jag som vann 215 mille? Jag hade förtjänat det! Och jag hade spenderat pengarna väl ;)... Hade typ rest för varenda öre. Nej det hade jag inte. Men oooj vad jag hade rest.

Tänk om han som vann var en sur och elak gammal gubbe. Han var ju uppenbarligen inte lika fattig som jag i alla fall, eftersom han tippade 70 spänn och det skulle jag aldrig ha råd med. Eller ja, det skulle jag ju, om jag t ex inte sparade mina småååå små slantar till att resa redan.

Livet är orättvist! Indeed. Utan pengar är man ju bara fast. DAMN IT!
Hatar pengar.

Men det som inte dödar mig gör mig ju starkare ;) Nu glömmer jag aldrig det igen.

Fuck you, fuck you very much.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0