I'M THE WORLDS GREATEST

Jag är bäst! Jaaaag ääär bäääst. JAG ÄR BÄST!
Och alla som bidrar till att göra mig bäst är också bäst!!

Idag fyller Carro 20 och Fredric 27 grattiiiiiiiz.

Igår firade vi Carro i gbg och det var så nice att det var så sjukt nice.
Alla blev lite för fulla och "jag har verkligen verkligen verkligen inte råd att gå ut" men Sara drog visst med mig ut till Nefertiti och det var så sjukt fucking NICE!!!!!! Vi dansade så mycket att Sara idag har träningsvärk och min dödliga träningsvärk efter kick boxingen lindrades. Det sägs ju att träningsvärk lindras om man tränar mer så att jaaaa...

Nej fy fasen vilken toppenkväll. Underbart. Jag och Sara var hemma vid 7.

Fast vi träffade en kille som var blåst i huvet. Och så blev han sur för att jag visste från början att han var just blåst och sa det till honom. Han kallade det "förutfattade meningar" och det var det ju, men jag hade ju rätt, såååå 1-0 till mig. Han liknade nån svensk kändis men jag har fortfarande inte kommit på vem. Snygg var han iaf inte.

Vi träffade världens goaste Luleå-tjej i kön också! Så himla söt. I denna kö bjöd de på kaffe, och vet ni? Jag drack min första fulla kopp. Helt utan att lida, faktum är att jag njöt. VUXENPOÄNG.

Om en viss Tove nån stans i Asien läser min blogg (vilket hon säkerligen alltså inte gör) så vill jag tacka för att jag fick sova i din säng inatt, den var skön! 

Roadtripen vi hade till och från gbg var verkligen inte heller nåt att klaga på.

Nej den här helgen har helt enkelt varit så sjukt bra!

Så att min pastasås som jag nyss gjorde skar sig mer än vad jag någonsin sett något skära sig gjorde absolut ingenting. Jag åt upp den trots att den såg ut exakt som en spya.... Okej jag åt inte upp allt men iaf hälften. Okej en fjärdedel. Snacka om att jag äter med ögonen?
Tur att min bakisness har gått över för annars hade jag nog lagt en riktig spya i lookaliken.

Sådär, var bara tvungen att få med något meningslöst på slutet också.

Nu har jag en träff med kudden. Ciao!


Ja vad har hänt med R Kelly förresten? Lever han? Måste googla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Yo! R Kelly har gjort gaaaanska många nya heta låtar ;) snuskigt värre!

2010-04-25 @ 11:38:51
URL: http://malinsofielindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0