PÅ TAL OM INGET

Det här lär bli ett väldigt flummigt inlägg för jag skriver endast pga att jag är bored to death.

Idag fick jag dock ett sms där det stod: Din blogg är fett bra läsning, yeah! / Victor.
Då blev jag gladare för jag var redan glad trots att jag precis varit på ungdomsmottagningen.
Vädret var finfint och jag skulle träffa Angelica och Ida :D

Vi gick till Väggaskolan som självklart har småpimpats lite sedan vi slutat. Nu tänker jag skriva en grej som jag tror att jag skrivit i ett blogginlägg för lääängesen: Vi 90'or lever i nån konstig mellantid. Bra saker slutar precis innan vi kommer och börjar precis när vi har gått. Alltså, jag kan tyvärr inte ge konkreta exempel men det har hela tiden varit småsaker! Speciellt med skolan tror jag. Alltså alla skolor man gått på. Tänk efter, alla ni 90'or där ute så ska ni se att ni kommer på nåt ni också!

Ajaaaa jag gick upp 8 idag och kom hem 20.00 och de 12 timmarna har varit NICE! Kompisar är det bästa in da world. Och damn it vilka lyxbussar karlshamn har jämfört med malmö! Man gillar ju typ att åka dem nu för tiden. Fast ikväll när jag åkte hem satt det en gubbe lite längre bak med ÄCKLIGASTE HOSTAN EVER!!!!!!! Synd att man inte kan skriva host-ljud för då hade jag gjort det och alla ni läsare hade klökts, jag lovar.

Okej jag är fortfarande bored så varför inte skriva lite om killar...
Eller... jag ska nog fatta mig ganska kort. Var har den manliga stoltheten tagit vägen? Alltså, det finns ju bra manlig stolthet och väldigt dålig sådan. Men nu menar jag liksom den normala. Eller kanske stoltheten överhuvudtaget... fast eftersom det är män jag menar så blir det väl manlig stolthet. (see what I menade med flummigt inlägg?)

Aja. Ni vet ju att jag tycker att mannen är den nya kvinnan anyway så varför utveckla egentligen :)

Alltså jag önskar att jag kunde visa hur otroligt mycket jag tycker det uttrycket stämmer. Jag ska försöka bara för att jag inte har nåt bättre för mig.... hmmm... Jo, men typ så här:
Om nån skulle säga "mannen är den nya kvinnan" så skulle jag skrika "AMEN!!!!" som en sån jättereligiös amerikan ni vet i kyrkan... SÅ bra tycker jag att det uttrycket är! Det beskriver liksom allt i bara 5 ord!

Hahaha.. såna amerikaner ser så roliga ut ibland. När de skriker "AMEN!!" så skakar de alltid pyttelite precis innan och så blir de svettiga och ögonen bara spärras upp, och sen ställer de sig upp och gör alltid en sån.. ja ni vet, typ high-five i luften fast med knytnäven? Sen ler de och kanske t o m skrattar lite och sen applåderar de och sen sätter de sig ner igen och kanske avslutar med ett "YES!!" så kraftigt att huvet liksom förs framåt.

Hahaha så jäkla gött att man kan känna så mycket! Tänk om man hade varit en sån amerikan på heltid :O.. vilket kul liv man hade haft!

Nu tänker jag skriva lite om ungdomsmottagningen också men det får bli i ett nytt inlägg.
I'M SO BOOORED.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0