TATTOO WOHOO



Idag, på självaste långfredagen så har jag blivit av med min tattoo-oskuld. Jag gick helt enkelt och taggade mig.
Ida följde med som mentalt stöd och paparazzi. Skulle vilja visa fler bilder men det tog mig 3 timmar att föra över denna från mobilen till datorn för att sladden som ska vara där emellan är hemma i Malmö... Så det får vänta!

Ce qui ne me tue pas me renforce = Det som inte dödar mig gör mig starkare.
Och det är min morfars fina handstil :)

Stämmer ju in på mitt liv men jag glömmer bort det ibland så nu fick jag se till att jag alltid kommer ihåg det!
Nu finns det ingen chans att jag glömmer och jag är jättenöjd :)

Det är nog tatueraren också som tjänade 1000 spänn på en kvart....

Kommentarer
Postat av: Lina K

Åhh så superfin den blev :) Passar verkligen dig!!!

2010-04-03 @ 00:08:10
URL: http://kallelaijna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0