SOLSEMESTER

Jag förstår mig verkligen inte på dem som har sin årliga solsemester mitt i svenska sommaren. Totalt bortkastade pengar.
Om jag hade haft råd till en årlig solsemester hade jag tagit den mitt i vintern. Alltså.... Jag börjar nästan gråta när jag tänker på att det snart är vinter. Det finns inget jag hatar så mycket. Jag mår så dåligt, blir deprimerad och är sjuk var tredje vecka. Jag vill bara gå i ide. Och jag överdriver inte, det är så här det är.

Att det är kallt suger men det värsta är ju mörkret. Det tar verkligen kål på mig. Sol är det bästa jag vet, det är rena rama medicinen för allt! Aaah... vintern är så låååååååååååång också... Börjar typ lite smått i slutet av oktober och håller i sig ända till slutet av februari/början på mars. Det är över 4 månader!!!!!! FYRA MÅNADER! 16 veckor! Bläääääääääääääääähhhhhhhhhhhh.

Jag hade verkligen behövt en solsemester där nån gång i mitten för att ladda upp batterierna lite. Men näe...

Alltså, "pengar kan inte köpa lycka" är så himla fel. Totalt fel. Det kan köpa en hel del lycka! Det kan inte köpa kärlek däremot. Någon borde se till att det ordspråket blir ändrat.

Finns inget bättre än sommaren. Finns inget bättre. Våren är också så himla fin. Hösten... Kan vara ok, i början. Men inte där i slutet när man känner att det nästan är vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0