HEM NR 11

På måndag ska jag kolla hur min nya lya ser ut. Snacka om ny, totalt nybyggd. Nice. Sist jag var där var det bara cementgolv och ingenting liksom. Nu är den nästan helt klar. Är så himla nyfiken!!!

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite tradigt (jag har kommit på att tradigt inte alls är samma sak som tråkigt. så ibland måste jag faktiskt använda det ordet) att flytta för... 11e gången i mitt liv, meeeen a girl's gotta do what a girl's gotta do.
Ser INTE fram emot att packa ner grejer i lådor, det är så FRUKTANSVÄRT tråkigt!!!!
Ska se om jag kan rensa ut ännu lite till från mina ägodelar vilket känns ganska omöjligt...

Hahahaha, igår träffade jag min mamma. Jag sa att jag ville köpa en ny säng men hon tyckte det var onödigt eftersom jag inte ska bo där så länge. Jag sa att jag ska ju kanske bo där i 2,5 år vilket är ungefär lika lång tid som vi bodde på alla våra ställen vi bott på... 
Och hon sa "Vi bodde ju ungefär i 3 år på varje ställe, i genomsnitt....... Det är ju helt sjukt om man tänker efter" hahahahaha.... bättre sent än aldrig!

Är sjukt peppad inför att bo så nära Ellen, det kommer bli så himla nice. Och jag ska ut på byråjakt och inte ge upp förren jag hittat den perfekta. Nu tänker jag vägra att halvtrivas i mitt hem. Jag ska trivas som fisken i vattnet!
På tal om fisken i vattnet blev jag riktigt sugen på att köpa fiskar när jag var i Manchester för Oscar har. Det ger faktiskt väldigt mycket liv till ett rum/hem om man bor ensam! Skulle bara vilja ha ett litet akvarium... well vi får se!

Ikväll ska jag och Ellen till Angelica och ha filmkväll. Alltså, Angelicas lägenhet... Jag får någon sorts orgasm inombords varje gång jag är i den. Den är så himla fin, det är inte ens rätt ord, för den är PERFEKT. Allt är perfekt. Helt jädrans perfekt. Går inte att beskriva, men den är bara totalt perfekt. Jag hade velat flytta den till Malmö och bo i den där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0