AINT IT FUNNY...

...how a random person you met at a random place at a random time can suddenly start changing your life just by being in it?

Hehe.. nä orkar inte skriva hela på engelska. Men det är ju för underbart. Visst är det?
Det bästa jag vet med livet är att uppleva saker. Alltså verkligen UPPLEVA. Och att verkligen uppleva tycker jag är nya saker. Nya platser, nya människor.

Tänk att man helt själv kan bestämma vad man har för människor i livet. Man kanske träffar en idiot, som man först inte vet är en idiot, men när man insett att personen är det släpper man taget. Sen kommer det bästa: Man träffar en ny människa som får en att må bättre än den förra som kanske mest sårade en. Och det är det bästa, när man inser det och tänker "huh! vilket uppbyte jag gjorde!". Det är så skönt.
Det gäller alla, vänner som kärlekspartners (<- töntigt ord).

Det är liksom som att man får lite hopp om mänskligheten tillbaka i livet. Att alla inte är skit. Ingen är perfekt heller, och min skit kan va nån annans godbit (höhö) men, ja... Jag tror det är det som är den där bra känslan, att hoppet liksom kommer tillbaka!

Man blir så glad :)

Jag är så glad.

Jag är glad! Och jättetacksam.

"När en dörr stängs öppnas en annan" stämmer verkligen.

Man blir så glad!


Kommentarer
Postat av: nea

:)

2010-12-15 @ 09:29:16
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Anonym

Min mormor dog ikväll..

2010-12-16 @ 01:16:48
Postat av: Frida

mitt namn kom visst inte med.

2010-12-16 @ 01:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0