FULLT ÖS ARBETSLÖS

Har härmed skapat en mapp på mitt skrivbord som heter som ovan. Blev så många personliga brev att jag var tvungen att lägga dem i en egen mapp.

Måste säga att pengar är förjävligt.
Det är det enda jag har att säga om dem!

In other news, KOLLA IN TIDEN. Jennifer gick idag upp klockan 7 efter att ha sovit i två timmar och utan att somna om! Jag har t o m klätt på mig kläder och bäddat sängen. Tänkte att jag skulle söka jobb som en myra men det är ju synd att arbetsförmedlingens hemsida suger. Så nu får jag leta på andra ställen. Säger bara God bless the World Wide Web.

Hmm what else... Har träffat en person som gör mig så himla glad. Bara väldigt GLAD, helt enkelt. Så himla skönt. SÅ. HIMLA. SKÖNT. :)

Något som är tragiskt är mitt shoppingliv. Jag har nämligen inget.

GE MIG ETT JOBB FÖR SJUTTON GUBBAR.

Måste tillägga: Så himla mysigt att ligga i sängen så här med laptopen i knät, titta ut på snöovädret och vara glad. Fattas bara en kopp te... I'm on it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0