KILLIN NAZIS

Vaknade precis efter att ha drömt att jag var en jude under andra världskriget...

Vi var massa tjejer som bodde i ett område nära havet, man såg att det var 40-tal. En kväll såg vi hur de kom mot staden med båtar. En av de äldre tjejerna (jag var typ 10 år i drömmen) sa att vi skulle springa till Tyskland! För i drömmen var det tydligen säkrare där än i Sverige. Så vi sprang och sprang, och till slut kom vi fram till ett camp med massa tält som var gjorda av gräsmatta. Det var ett camp där judar fick gömma sig, så det gjorde vi.

Jag och en annan liten tjej som typ var min bästa kompis delade tält. Vi somnade och dagen efter kom det en gammal snäll man som bjöd mig på cigg, haha. En annan man sa att jag inte borde vara där för att min pappa är nazist... HAHA! I alla fall.. Det var gassande sol men ändå inte så jättevarmt. Folk började skrika och titta upp mot himlen, det kom massa plan som bombade hela stället. Men vi överlevde. Jag kunde inte fatta hur de såg oss från himlen eftersom vi hade så bra camouflage med grästälten.

PJUH! Alla var lättade och började slappna av lite igen. Men precis när jag och min bästis hade kul och skrattade åt nåt så sa en kvinna åt oss att va tysta, hon hyschade med fingret. Jag tittade ut från tältet och såg att nazisterna smög runt tälten med knivar och nåt annat vapen.

Vi låg tysta och hörde hur en efter en blev nedstucken runt omkring. Tillslut kom det in en jävel i vårt tält... Han smög sig på min bästis och la sig på henne, då sparkade jag honom i huvet så han svimmade av :D
Men han vaknade snart igen och drog fram kniven... Då stack jag honom i magen med den. Men han överlevde! Så jag fick ge honom en spark till. Då dog han.

Vi gömde undan honom så de andra nazisterna inte skulle hitta honom. Sen kom det två väldigt unga nazister in i vårt tält och hotade mig och min bästis.

Ena nazisten kom fram till mig, höll upp kniven och sa "om du inte ger upp så dödar vi dina morföräldrar".

Då tänkte jag "ok detta är för mycket, nu vill jag inte va med längre... VAKNA!"
Så då vaknade jag.

Angående mina humörsvängningar jag hade igår så kan jag meddela att jag är glad igen!


We'll be doing one thing and one thing only... killin naaazis. / Inglourious Basterds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0