ROLLERCOASTER

Förstår inte hur det kan bli så här. Jag var jätteglad för 30 min sen, nu är jag ledsen.

Var inne hos mina hyresvärdar, deras dotter fyllde 4. Den sötaste 4-åringen jag sett, ärligt talat, hon är helt oemotståndlig! Och mina hyresvärdar ÄGER.
- Vill du ha ett glas vin?
- Jennifer, jag har plockat ihop lite mat till dig, vi har ju så mycket efter kalaset. Det är 5 rätter och sen tårta.. ok?
- Ta lite mer vin.
- Här, en julklapp till dig. Bara nåt litet men vi ville ge dig nåt för vi tycker så mycket om dig.

Alltså? Kan det bli bättre?

Och vinet fylldes på hela tiden såååå känner mig lite fin i brallan. Kom hem glad och nöjd för en stund sen.

Problemet med arbetsförmedlingen löste sig tack vare att jag för gångs skull fick träffa nån som med glädje GJORDE SITT JOBB!! Aaah. Så har haft två positiva händelser idag, och ingen negativ.

Ändå är jag ledsen nu. Och jag vet varför.. Man räcker fan aldrig till. Folk blir aldrig nöjda hur mycket man än anstränger sig. Och vissa personer kan inte acceptera att man inte är exakt som dem. Kan inte folk bara acceptera andra som de är... Och åtminstone FÖRSÖKA förstå. Men nej.
Det suger.

Men men. Måste städa och börja packa lite smått. Inte sugen på det. Vill bara sova i typ 3 dagar. Men å andra sidan lär ju mitt humör ändra sig om en halvtimme igen såååå....

Kommentarer
Postat av: Frida

Och om dom inte accepterar att man är som man är, kan de inte åtminstonde respektera en? blä.

2010-12-22 @ 14:20:50
URL: http://peppen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0