WARRIORS

Igår var jag på debaser med Maria och Jahmillah och fy fasen vilket grymt ställe det kan bli när det är rätt people där! Och rätt musik. Såååååå sjukt bra musik. Varför kan det inte alltid vara så när man går ut!? Ah det var grymt.
Det var DJ-battle mellan DJ's från olika butiker. Eh minns inte namnet på alla men gruppen som vann heter iaf Street Lab och var galet bra. Skitbra kväll! Bästa på länge.

Avslutades med en falafel som jag inte ätit sen i somras! Så det satt fint och nu ska jag äta andra halvan till lunch tänkte jag. Falafel med halloumi, hummus och vitlök... fiiiint.

Ser även fram emot en fin helg.

Just nu sitter jag i endast mjukisbrallor (enda som var rent) och väntar på att min tvätt ska bli klar. Under tiden den tvättas, vilket tar 2 timmar för den maskinen, ska jag:
Städa
Diska
Äta
Duscha

Sen ska den ju torka i typ 2 timmar också så atteeee det ska jag nog hinna va!


Kommentarer
Postat av: linnea

shit va gött! du som trodde det skulle bli lame :D

2010-12-09 @ 15:52:04
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0