FRÅN SVARTTAXI TILL KOKAIN

Jag glömde berätta en annan sak som hände i fredags.
När jag stod och var redo att dra mig hemåt runt 6tiden kom det fram en kille till mig.
Jag försökte ignorera honom men här sprack den planen:

- Du tjejen..
- Ja?
- Vill du ha svarttaxi?
- Nej tack, jag väntar på skjuts.
- Aha.. Vill du ha coke då?
- Va?
- Vill du ha coke?
- Ursäkta?
- Vill du ha coke? Kola? Kokain?
- Jaha eh, nej tack.
- Nähe...

1. Jag är inte så dum att jag åker med en främmande svarttaxi ensam i Malmö.
2. Att först erbjuda svarttaxi för att sekunden efter erbjuda kokain känns lite som ett förlorande koncept. Ingen lär ju liksom vilja bli skjutsad av honom igen efter att fått veta att han är kokainlangare? Eller?
3. Jag må ha sett helt färdig ut efter allt dansande, men drug addict? Var det så illa? Hahahaha

OCH dessutom, nu kommer det kanske låta som att jag har väldigt höga tankar om mig själv men jag säger bara precis som det var: Det fanns ett gäng tjejer där som såg ut som prostituerade, de kan rentav ha varit det också. Sen fanns det också några killar som utan tvekan redan var drogpåverkade. Och han frågar mig av alla? Hahahaha, som sagt, jag måste verkligen sett helt färdig ut... Men ändå. Jag hoppas verkligen att han redan hade frågat dem, annars var han dum. Men det verkade som att han fått många nej för han såg och lät väldigt ledsen och uppgiven ut när han sa "nähe...".

Hahah, stackarn. Han önskar nog att han vore lika "framgångsrik" som Scarface:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0