I DON'T LIKE REGGAE, OH NO I LOVE IT

I lördags åkte jag med mina nya fina reggaevänner över bron till Köpenhamn. Där firar man tydligen Bob Marleys födelsedag varje år med nåt som heter Bob Marley birthday bash.

Ja, det spelar liksom ingen roll hur mycket jag skriver för ingen kommer förstå hur kul det var ändå. Men till er som vet hur lycklig jag är på Uppsala reggae festival kan jag säga såhär: Jag har inte haft så kul sen URF!

Det är liksom energin och musiken och människorna och aaah. Ingen mening jag skriver mer.
Alla som lever ett liv utan reggae missar verkligen det bästa som finns.

Var hemma 8 på morgonen, det kanske säger lite! För efter birthday-grejen var det efterfest på ett annat ställe där jag fullkomligt dansade ihjäl mig.


THANK YOU LORD HALELUJAH.

ps. En av artisterna tyckte jag dansade så fint så han tog upp mig på scenen. Resten är hemlis förutom för dem som var där hahaha herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuud. What happens in copenhagen stays in copenhagen.


Kommentarer
Postat av: nea

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! gör inte såhär mot mig!!!! :( vill veta!!!! OHYES :D

2010-02-10 @ 01:24:12
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0