INSNÖAD

Lite fakta om mitt liv:
Befinner mig just nu hos mormor och morfar i asarum, karlshamn. Utanför ligger en halvmeter snö. Och det är helt knäpptyst... Så himla skönt. Inga susande bilar eller ambulanser. Älskar att malmö inte är dött men dött och tyst är två olika saker. Känns som att hjärnan vilar 100% när jag är här. I malmö känns det mer som ett stand-by-läge.

Jag har aldrig varit nån hårding men nu känns det som jag gått och blivit en riktig mjukis. Håller på att bli FÖR snäll och det är inte min grej. För om man är för snäll slutar det bara med att man tar massa skit som man inte förtjänar. Lär er det små barn, var aldrig för snälla.
Haha. Behöver plocka fram lite av mitt gamla baggyjeans-jag. Såg ut som en lebb och har aldrig brytt mig mindre och aldrig varit starkare psykiskt än jag var under den perioden. Samtidigt som jag var som mest nerbruten, men det är då man blir stark. Hade inget med brallorna att göra, bara själva perioden. Hade så jäkla mycket motgångar men klarade allt med mitt feta räls-smile. Helt sjukt. Och no offence mot lebbar, jag gillar dem, önskar att jag själv var en faktiskt.

Nu är jag insnöad både fysiskt och psykiskt. Känns som att jag ger för mycket av mig själv. Får väl skärpa mig helt enkelt.

Suger att jag missar Ne-yo i malmö på torsdag. Men jag ska träffa min kära syster som jag inte träffat på 1,5 år.


17 år och hård. hahahahhahah







Kommentarer
Postat av: nea

du är tjusig i den där luggen på mitten bilden!

2010-02-21 @ 17:51:23
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0