MISSING YOU

Jag älskar att bo i Malmö och allt.

Men fy fasen vad jag saknar några av mina allra bästa vänner. Lovisa som bor i Brighton, Ellen som bor på ett kön utanför gbg (och dessutom åker till Bolivia imorgon) och Ida och Angelica som bor kvar i khamn.

Det roliga är att alla dessa tjejer är heeelt olika! Hahaha... den ena är verkligen inte den andra lik.
(och alla är olika stjärntecken, ni vet ju att jag är lite insnöad på sånt men erkänn lite typiskt! Lovisa är kräfta, Ellen är skorpion, Ida är tvilling och Angelica är stenbock. och jag fisk! haha vilken blandning)

Men det de har gemensamt är att alla har typ världens bästa humor. Kan inte ens räkna alla gånger vi har skrattat så att vi varit halvt avlidna efteråt. Då menar jag verkligen skrattat. Så mycket att man har blivit knallröd i ansiktet, tårarna har runnit, man har tappat andan, har börjat svettas och magmusklerna har värkt. Det kallar jag att skratta.

Det andra de har gemensamt är att man verkligen kan prata med dem och de LYSSNAR. Inte alla vänner som kan det men det kan de.
Vi kan alltid prata i timme efter timme efter timme. Och vi ger varandra alltid råd, stöd och uppmuntran. Även här är de totalt olika haha, de gör det på helt olika sätt men jag gillar dem alla. Det kallar jag äkta vänskap.

Vi är också uppriktigt glada när det går bra för den andra. En vän som inte blir glad för ens skull utan bara drar ner en är en ganska pissig sådan. Och det märks tydligt när någon säger "vad kul för dig" om personen menar det eller inte.
Och en annan grej som är helt underbar med er: Ni är aldrig sura utan anledning. Inte en enda gång har vi ställt varandra den typiska tjejfrågan som jag hatar "är du sur eller?". Haleluja.

Så glad för att ni finns ska ni veta och nu tänker jag skriva en otroooooligt extrem klyscha:
Även om jag är långt bort så finns jag alltid där för er. Haha! Men jag menar det faktiskt.

Saknar er så sjukt mycket. Lipade t o m över det igår, haha det är sant!
Men nästa helg tror jag att jag ska ta min rygga och bege mig till khamn och då kan jag iaf få träffa hälften ;)

Nu ska jag sova och gissa vad klockan är? 02.05.


En snart 3 år gammal bild på mig, Angelica, Josephine (som jag också saknar!!), Ellen.
En formlektion ute i gräset på Väggaskolan några dagar innan skolavslutningen.


Hahaha! Förlåt Ida men jag älskar denna bilden! Så söt. Också från 2007.
Från en dag när hon var hos mig och var världens bästa vän när jag hade det som
allra värst hemma. Bilden till höger är från alla hjärtans dag 09 då vi hade en av alla
goda middagar och en allmänt bäst dag som vi brukar.
Jag köpte ny mobil och vi pratade med 2 telenorkillar på coop i säkert över en timme. Haha!


Också från 2007? Haha jag och Lovisa på Allsång på Skansen,
det var för en gångs skull underbart väder och vi sjöng med till
Anders Lundins "jag är nöjd". Bäst!

I looooooooooooove yoooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: nea

kön xD

2010-02-03 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0