GANGSTA



Här är jag när jag är 17 år och röker på i Tyskland.
Skulle bara påminna om hur gangsta jag är så ni inte glömmer bort det!

Kan ju även dela med mig av en rolig sak som hände idag som var en sån där sak som får mig att skratta tyst för mig själv;
När jag gick av bussen i min nya kära stadsdel Östervärn satt det två st "coola" killar i busshållsplatsen.
Fördomsfulla som vi människor är så gissar jag att om man bara hade sett dem gå förbi så hade man kanske tänkt nåt i stil med att de var "såna besvärliga tonårsgrabbar med dålig attityd som röker och super och busar runt på gatorna". Erkänn att ni nu målade upp en bild framför er av hur de såg ut?

Och erkänn att när två killar med det utseendet sjunger, på största allvar "I looove rock n roll, so put another dime in the jukebox baby! I looove rock n roll, so come and take some time and dance with meee... AAOOH!!" så kommer det väldigt oväntat!

Visserligen såg de lite rockiga ut, men eftersom de sjöng Britneys version så passade det ändå inte riktigt... Visst är det härligt när sånt händer? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0