HUNDRA HUNDRALAPPAR

- Men hundra hundralappar blir ju tusen... nej vänta.. HAHAHAHAHAHA

Det som ni nyss läste var en replik som jag sa i helgen. Och det är utan tvekan det trögaste jag någonsin sagt i hela mitt liv!

Så till alla er som inte har tagit mig på allvar alla de gånger som jag sagt något i stil med "min hjärna är bara inte gjord för matte" - Nu kanske ni fattar lite mer hur mycket jag verkligen menar det när jag säger det?


Men i samband med den repliken så räknade jag och Lamin i alla fall ut att om man åker i 300 km/h så skulle det ta ca 45 dagar att färdas så långt som ljuset färdas på 1 sekund.

Men lita inte för mycket på detta, för det är två personer utan några vidare mattehjärnor som räknat ut det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0