JAN THE MAN

Kul att mina antal besökare steg i skyarna så fort jag skrev om en kändis!
Och eftersom jag är så smart så tänker jag utnyttja alla er kändiskåta åter igen genom att skriva lite om Jan Guillou.

Han är ju väldigt känd men verkligen inte för mig. Det enda jag vet är att han heter Jan Guillou, har ett speciellt och lite gammalt ansikte och har skrivit boken Ondskan... Som jag inte har läst, men där emot har jag sett filmen.

Men strunt samma, nu vet jag i alla fall en grej till och det är att han inte är rasist, och eftersom jag gillar när människor inte är rasister så har jag kommit fram till att jag gillar Janne. Speciellt idag eftersom det var idag jag läste hans krönika i Aftonbladet. Den förgyllde verkligen min kväll ännu mer än den redan var förgylld.

Och eftersom jag inte bara är smart utan väldigt snäll också så hoppas jag ju att den kan förgylla alla mina (inte för att ni är så många, men ändå) läsares dag också!
Så här har ni den, läs och må gott: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article6373907.ab


Som jag skrev så var min kväll redan jätteförgylld eftersom jag spenderat den med världens bästa Ellen som för övrigt inte heller är rasist. Det är inte hennes föräldrar heller för den delen, inte ens så där smygigt rasistiska som föräldrar i khamn brukar vara. De bjöd dessutom på väldigt, väldigt god mat med en smaskig efterrätt + det godaste te jag någonsin druckit så jag drack 2 gigantiska koppar så att det nu skvalpar när jag går. PRIMA!
 
Ni som har läst mitt inlägg om fula rasister visste ju redan att Ellen inte är någon rasist.
Men jag skulle också vilja göra ett tillägg till det inlägget när det gäller konkreta exempel på fula rasister: BERT KARLSSON.
Hur i hela friden kunde jag glömma Bert Karlsson?! Detta praktexemplar!


Han skulle nog faktiskt kunna kandidera i en tävling för världens fulaste personer.
Att han sen heter Bert är ju inte heller så smickrande för hans utstrålning.
Toppa detta med att han är rasist. Taget!

Tack Janne G för att du påminde mig.
Läs hans krönika nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0