SAVE JENGA

Jag hatar verkligen att vi har en moderat-äckel-regering. Att se dem styra vårt land är som att se några spela jenga, samhället plockas isär piece by piece och tillslut kommer alltihop att rasa. Bara att vänta och fasa (rim, jag vet).

Hatar det. Blir lika förbannad varje kväll jag kollar på nyheterna. Spyr på privatiseringen av allting. Först apoteket, nu arbetsförmedlingen. Kiss my azz allianssvin.

De som inte kan se att det som den här blåa kalla regeringen vill uppnå är ett klassamhälle där klyftorna ska vara så stora som möjligt, är blinda. Och de kommer inte öppna ögonen förren allt redan har rasat.

Men i år är det val.
Så nu vädjar jag till er:
Rösta rött/grönt och rädda jenga!





Kommentarer
Postat av: elin

de ska spara in en massa pengar.. men vad fasen gör de med pengarna sen om inte något fult jävla konstverk mitt i någon rondell någonstans.. så störigt!!

2010-01-21 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0