HELL TO THE NO

Bästa uttrycket ever. Det är inte bara no, inte bara hell no, utan det är HELL TO THE NO!

Trots detta så når det tydligen inte riktigt fram...

Jag: Hell to the no.
Killen: Hell to the no?
Jag: Yep.
Killen: That must mean yes?

....... Alltså, vad i helvete rent ut sagt. Jag tänkte bara "that's it, vad man än säger, vad man än gör, så kommer det enda killar hör och ser vara YES.

Ett annat exempel från samma konversation:

Jag: Men tyst.
Killen: Hahahahah
Jag: Men tyst sa jag. Gå och lägg dig.
Killen: Damn. Det där gillar jag. Sexigt.

Återigen............ That's it. They just don't get it. Jag ger upp.

Men jag kom på en grej som kan vara sista utvägen. Det värsta killar vet är ju när tjejer gör mänskliga saker, typ bajsar och sånt. Så om man gett honom hell to the no och hela grejen, och han ändå tror att man vill, så får man helt enkelt go nasty.

Dr Jenni's nödlösningar:
1. Pilla dig i näsan och för därefter fingret mot honom. Förhoppningsvis flyr han.
2. Ta närmsta snacks, tryck in så mycket det går och tugga med öppen mun. Spara inte på saliven och se till att smaska ordentligt.
3. Om ingen annan är i närheten (som t ex en kille du faktiskt skulle vilja prata med), släpp en brakare.

Och så finns det en annan grej som såna killar fruktar lika mycket, om inte mer. En överseriös tjej:
4. Koppla allt han säger till att du vill ha barn (eller säg att du faktiskt är gravid). Säg saker som t ex:
"Nej tack, du behöver inte bjuda på nån drink... jag försöker hålla mig så fertil som möjligt"
"Tack, du är inte så dum du heller... tänk vilka söta barn vi skulle få.. ska vi gå och göra ett?"
Viktigt: Ska du köra på skaffa-barn-knepet, kom ihåg att du inte ska ge intrycket flörtig. Du ska ge intrycket KÄR och DESPERAT. Titta på honom med stora ögon som sänder signalen "bli pappan till mina barn".

Detta rekomenderas endast om du befinner dig i nån annan stad, eller annat land. Du vill ju inte att det ska spridas rykten om dig:
5. Säg att du har HIV.
Viktigt: Låt honom flörta med dig en stund så att det byggs upp en form av förtroende. Sedan beklagar du dig genom att lägligt smyga in repliken. För om det är det första du skriker till honom innan han "fått chansen", finns risken att han tror att du bara spelar svårfångad (som vanligt).


Lycka till!



Om det ändå hade räckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0