I'M SO EXCITED!

AND I JUST CAN'T HIDE IT!
I'M ABOUT TO LOSE CONTROL AND I THINK I LIKE IT!

Världens bästa midsommarhelg!
Besökte först korpadalen och gjorde ett midsommararmband (orkade inte göra en krans), drog sedan till Kollevik där jag firade med Sidney, Shalini, Chris och Malin. Vi åt så god mat att ingen kan ana, lyssnade på bästa musiken, snackade, skrattade, stekte och slappade. Fick några deciliter hundsaliv på mig men endast 2 små myggbett trots att myggorna var stora som spyflugor och kom inte sist på minigolfen! Trevligt, roligt och mysigt non stop!
VÄDRET! ♥

Imorgon får jag ett kärt återseende av Malmö med kära Malin, hon ska shoppa sönder sig har jag hört ;) Själv hoppas jag på att hitta en billig kamera.

Tidigt torsdag morgon kommer kolleviksgänget, alla utom Shalini, och hämtar mig i Malmö. DÅ KÖR VI MOT TYSKLAND OCH SUMMERJAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Och jag kommer dö inombords av lycka!
Jag kommer med all säkerhet att fälla en tår eller tjugo.

Kan inte säga mer än så! :D

Ps. Trampade på en mördarsnigel i bara strumpor inomhus i Kollevik. Borde filmats och lagts ut på youtube, men ni får nöja er med att försöka föreställa er det i huvet. Vilket säkert kan bli roligt det också om ni nån gång förut sett hur jag ser ut, och hört hur jag låter, i panik. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0