LOVISA IN DA HOUSE

- Tog en varm choklad, pyton. Såg mig omkring, botten. Lägg ner karlshamn!
Dagens bästa.

Nej för dagens bästa var att Lovisa kom till Malmö, direktimporterad från the UK och hängde med mig exakt hela dagen. Som jag saknat det!!! Som jag saknat henne!!! Insane.

En heldag i Malmö stad där det ägt rum inte mindre än 3 skottlossningar, vid 2 olika tillfällen. Vid båda tillfällena befann jag och Lovisa oss alldeles i närheten. Lyckligtvis är vi så smidiga att vi kom hem utan en skråma. Ända till karlshamn kom vi. Lugnet själv, eller döden, vilket som.

Det är nåt magiskt med Lovisa. Jag handlar alltid som mest när jag är med henne. Och mirakel inträffar; Jag har letat efter en helt vanlig vit kofta hur länge som helst (som kostar under 400 kr tack. Hallå liksom.) och det är ju fantastiskt att jag hittade en just idag! Hittade även ett par jeans, vilket jag ALDRIG hittar. Sist jag köpte jeans var 2 år sen, helt sant. + Skor och bikini. Detta under tusenlappen. Som sagt, det är nåt magiskt med Lovisa!

Nu ligger jag på mitt rum hos mormor och morfar, har precis dödat en äcklig nattfjäril och är trött i benen.
Ser fram emot morgondagen och längtar efter att få träffa Carro som jag inte träffat på.... Minns inte?

Och just det, detta kommer bli världens bästa sommar :D Kan aldrig sägas för många gånger!


På tal om världens bästa, så är ju detta utan tvekan en av världens absolut bästa bilder som någonsin tagits!
Jag, Lovisa, och en av karlshamns främste sverigedemokrater. Säger ju bara allt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: På motiva:D Du borde lätt prova på det..roligaste jag gjort inom träning..du märker knappt att du tränar och tycker det är jobbigt bara för att det är så kul:D

2010-06-11 @ 10:02:30
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0