SJÄLVRANNSAKAN

Man ska inte säga "hatar" i onödan så jag får väl formulera mig annorlunda...

Jag ogillar skarpt när någon blir sur för något och sen gör exakt lika dant själv.
Eller när personen redan har gjort samma sak men ändå blir sur när nån annan gör lika dant.
Speciellt om personen inte bara gjort det en gång utan gör det hela tiden.

Och jag ogillar skarpt när någon inte kan ta helt normal kritik utan att bli sur/arg/hamna i en aggressiv försvarsposition.... När jag tänker efter så är detta faktiskt bland det absolut värsta jag vet. En extremt kass egenskap hos människor.

Haha nej, detta är inte ett sånt där blogginlägg som så där indirekt är tillägnat någon speciell, så ingen behöver fråga "vem menar du i bloggen?". För det är också en sån sak som jag ogillar skarpt.

När jag sovit ut ska jag berätta om något som jag GILLAR skarpt, eller jag skulle faktiskt vilja använda ordet älskar, även om man inte ska göra det heller i onödan ;)


God natt, eller god morgon, beroende på hur man ser det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0