VITT

Funderar redan lite på hur jag ska fixa och dona i min nya lya, och jag har en tanke som jag behöver hjälp med... Antagligen ganska svårt att fatta om man inte liksom vet hur det ser ut men ja...

Det är ju en etta. Och det är vita väggar och sånt trä öh parkettgolv. Och så har jag då ett skrivbord och ett högt matbord med 2 stolar till. Dessa är i ljust trä och jag funderar på att måla dem vita. Ja eller nej? Hjälp.

Jag tycker det ser så B ut med sånt där ljust trä ibland. Det blir liksom aldrig en snygg inredning av det. Men om jag målar dem vita så kan det bli för vitt eftersom väggarna är vita och fönstret är JÄTTEstort så det kommer vara väldigt ljust. Men man kan ju pryda väggarna och köpa fina gardiner eller nåt som kompenserar. Och kuddar och lyktor och sånt jag gillar. Som sagt, lite hjälp hade uppskattats!


Och så är jag glad för att jag har så bra kompisar :)
Tänk de som är utan kompisar, vad hemskt.
Om 4 timmar beger sig Lovisa tillbaka till Brighton. Vi kramades hejdå idag och jag saknar henne. Men jag kommer snart och hälsar på, viktigt att komma ihåg ;)

Det här kommer bli en så himla bra sommar. Kan som sagt aldrig sägas för många gånger.

Nu ska jag somna och drömma sött. Bonne nuit.

Kommentarer
Postat av: nea

Det hade varit fint! eller hade jag målat dem svarta, jag tycker inte om när det är för mycket vitt i ett rum, vitt vitt vitt. Men nu vet jag ju inte hur mycket vitt du hade tänkt. Men gör det! eller svart :) ps det är lättare att måla svart, annars får du måla 2 3 gånger ds :)



föresten, du har svarta gardiner väl? för då är det ju najs med allting i vitt, sen endast gardiner i svart :)

2010-06-14 @ 10:56:45
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0