WHAT A WONDERFUL WORLD

Viiiiiiiiilken härlig dag, nananana nananana nanana!

ÄNTLIGEN SOL :D Har skaffat en shortsbränna, there's a first time for everything.

Vill shoppa! Shoppa shoppa shoppa! Men på lördag är det i alla fall ferre, ska bli kul. Carolina fyller 20 yehaa! 
Inte festat i karlshamn sedan... Nyårsafton kanske? Underbart!

Idag har jag träääääääningsvärk. Dock inte skrivit det i min facebookstatus trots att det tydligen är obligatoriskt att göra det.
Carro, Carolina, Lina och jag var i princip i flytande form igår. Sen spelade vi spel hos Lina och drack o'boy, finfint!


NU UPPTÄCKTE JAG!!! ATT!!!!! DET BARA ÄR 2 VECKOR KVAR TILL SUMMERJAM!!! ÅH HERREGUD VAD HIMMELSKT!!!! ÅÅÅÅÅH HEERREEEEGUUUUUUUD!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Sen ska jag jobba i 4 veckor och sen kommer pengarna ooooooh yeah baby.
OCH SEN ÄR DET UPPSALA REGGAE FESTIVAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har äntligen, äntligen uppdaterat min mp3 med lite NY musik också. AH!

Jag älskar mitt liv! OCH SOM SAGT: VÄRLDENS BÄSTA SOMMAR!

Dagen till ära ska jag bjuda på en mobil-pose bara för det, enjoy:


Kommentarer
Postat av: nea

Lördagen kommer bli galen, jag känner det i lilltån :D

2010-06-16 @ 22:47:41
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0