20 ÅR SENARE


Idag är det 20 år sedan jag föddes. I'm no longer a teen.
När man fyllde 17, 18, 19 så kändes det liksom inte speciellt mycket. Men nu känns det!
Jag känner mig gammal. Jag går liksom mot 30!

Jag har bara 10 år på mig att fixa allt man ska fixa innan man blivit 30. Typ barn :O herregud.
Nä. Mitt första barn får bli när jag är typ... 31.

Dagen har i alla fall varit bra. Jag fick cash av mormor och morfar och en finfin klocka av mamma.
Fint väder fick jag också. Sen åkte jag tåg från karlshamn till malmö och när jag kom hem stod mickan och linnea och höll på med hemlisar i köket.

Det visade sig vara hemlagad pizza som jag suktat efter i månader och ett jättestort paket som jag inte ens anade vad det var. Det var en juicepress! Det har jag velat ha jättelänge! Tänk att kunna göra sin egna juice... mmm.

Har fått fina grattis via samtal, sms och facebook.
Från jättemånga fina personer och jag är jätteglad för allt!

Men det va en person som lovade att inte glömma min födelsedag som ändå glömde den och jag stör mig som in i helvete på att jag bryr mig. Men men. Oooooooooooooooooooooooooooorkar inte vara ledsen mer. Orkar inte låta en person dra ner mitt humör när typ 60 pers drar upp det. Men hur mycket man än önskar att man hade en Off-knapp på kroppen så finns den tyvärr inte där.

Orkar inte ens att jag nyss skrev nåt om det för dagen har varit BRA.

Fast igår natt drömde jag att han ringde. Jag drömde det typ 15 gånger och varje gång vaknade jag och tänkte "NEJ". Somnade om och drömde samma skit igen. Suck.

Off/Delete/Escape. Nån av de knapparna hade varit prima att ha.

Men men! Tiden läker alla sår och tiden går ju tydligen SUPERSNABBT. Känns som det var igår jag fyllde 14.

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅH NEJ! Var det lamin eller din pappa som hade glömt? Dumma bajs!! Men vad kul att din födelsedag blev lyckad iaf :D Jag fick jobb idag!!! Bland fransmän!! söta fransmän! Men tanke på det du skrev att allt var perfekt med lammet i sängen alltså så liksom, du kommer knulla med huuundra perfekta killar till så det är ju lugnt! :)Men samma häär! Ingen att shakea med! Men vet du vad såhär gör vi, jag kommer till malmö ngn gång och DÅ ska vi till ngt reggaeton ställe och bara röra på höfterna och jucka hahahaha tills vi dör av svett ;)

2010-03-09 @ 22:14:44
URL: http://londonliv.bloggresa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0