ASSCRACK



Minst en gång i veckan ser man någon som inte har lärt sig hur man drar upp sina byxor. Eller hur man använder ett skärp, eller underkläder för den delen?

Jag undrar verkligen innerligt: Drar det inte? Speciellt nu på vintern, DRAR DET INTE KALLT? Hur kan man inte känna att man visar rumpestumpen?

Personer som man nån gång ser visa rumpan brukar även vara personer som inte gör det vid bara just det tillfället, utan det är liksom en vana för dem av någon anledning. Det driver mig till ännu en fråga: Varför upplyser inte personens vänner/familj om nakenheten? De skulle ju verkligen bara göra personen (och resten av mänskligheten) en tjänst!

OCH: HUR kommer det sig att blicken alltid lyckas hamna just precis där? Man vill ju inte se eländet!

Detta är ett mysterium på riktigt.

Till alla er rumpvisare där ute: SKÄRP er! <--- höhöhö

Kommentarer
Postat av: Frida

Men ååh varför kunde han inte bara komma ihåg att ringa dig på rätt dag då??? Men killar är cp och dom fattar ingenting för dom tänker aldrig. Han låter lite som att ha kakan och äta upp den? Om ni ändå ska prata i telefon så kan ni ju likagärna försöka vara tillsammans också. CP!!!!

Tack!! Haha självklart ett löfte, 100 till kanske är lite lite när jag tänker efter, bara ett år har ju 365 dagar såå :P Jag kommer när jag har kommit hem från London ;) hahaha

2010-03-10 @ 10:51:31
URL: http://londonliv.bloggresa.se
Postat av: Frida

I feeel you! Men det värsta är väl sådana kompisar som vill gå ut, men inte dansa!? Vad ska man göra ute då?? Alltså det här låter fult och typ ofeministiskt men fan vad jag älskar att känna uppmärksamhet från killar! Speciellt på dansgolvet. AH man liksom känner endorfinerna eller vad de heter kommer när man dansar som om man är värsta dansdrottningen och så kommer någon kille ger en blickar och man bara AHH HALLELULJAH!! (Om det inte är ett äckel) har du hört beenie man ngn gång? han är inte så speciellt alltså men jag gillar hans dancehall ibland. Och killar som kan dansa, alltså satan vad kåt jag blir!! (to much details kanske) Men ibland känner jag bara liksom att: om inte killen orkar kämpa för en så är han fan inte värd en heller, faktiskt! Men ibland glömmer man bort hur mkt man egentligen är värd! :)

2010-03-10 @ 17:08:12
URL: http://londonliv.bloggresa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0