BULLSHIT

Detta skulle ju inte bli en personlig blogg men den planen är ju körd för längesen så lika bra att köra vidare.

För alla er som undrar om jag fortfarande är deep down in the shit så är svaret ja. Ja ja ja.
MEN (som han i let's dance brukar säga) jag är så tacksam för alla som hjälper mig!
Jag är så sjukt glad över att jag har så många fina människor i mitt liv som verkligen bryr sig. Hade jag inte haft er så kan jag lova att jag hade legat i en kista nu.

Alla fina vänner och mina fina fina finaste syskon. Jag önskar att ni kunde förstå hur mycket ni betyder för mig men det går inte att beskriva. Jag älskar er. Och ni är de som vet att jag inte är en sån person som säger det utan att verkligen mena det. Så FATTA :)

Tusen tack. Verkligen. Allt är skit men tack vare er så känns det lite lättare.

Ett litet specialtack till Mickan, min roomie också för att hon är den som faktiskt har fått stå ut med det mesta av mitt lipande, efter mig själv då. Nu är jag väldigt glad att jag inte bor ensam.

Kuriosa: Inte första kvällen för då fattade jag inget, men andra kvällen lipade jag oavbrutet i 4 timmar tills jag somnade. Bara bröt ihop. Och det första jag gjorde så fort jag vaknade va att lipa oavbrutet i 2 timmar till.
Det är rekord, och jag har ändå lipat väldigt många gånger i mitt liv. Men detta är rekordet av alla rekord (kan hända att det finns nån gång när jag va riktigt liten som slår det men ja) Jag tänkte seriöst tanken "undra om man kan få inflammation i tårkanalerna av att lipa för mycket för i så fall måste detta vara det". Ni skulle sett mina ögon. Ångrar att jag inte tog kort. Jag såg typ inget!

Idag sken solen som en äkta vår här i Malmö. Det kändes nästan som att nån försökte tala om för mig "Hallå Jennifer, det finns fortfarande en värld här ute".

Och det är ärligt talat helt sjukt vilken stark person jag kan vara ibland. Heeeeeeeeeeeeeelt sjukt. Men det är som sagt inte bara min egen förtjänst.

"Ensam är stark" - THAT'S SOME REAL BULLSHIT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår det där med fysiskt alltså :( När alexander gjorde slut och när jag och lovisa "gjorde slut" alltså jag har aldrig mått så dåligt förut! Det finns liksom ingenting man kan göra och det gör liksom bara helt enkelt ont i hjärtat på riktigt! Man vet inte vart man ska ta vägen. Okej, men no offence till din mamma men hon har ju inte alltid varit den godaste muffinsen i korgen :( Men vad bra att fredde ställer upp iaf!

Fast ja, det finns ganska mkt som din mamma har gjort som det inte finns en enda ursäkt i hela världen för, no offence igen. Men det finns ju ingenting du kan göra, men du kanske kan ringa din morfar lite då och då så han inte känner sig ensam..

Okej, men svin ändå, alla killar är svin. Även om dom är fina svin ibland.. men han kom alltså inte in i helsingborg eller vart han skulle då? aja men det finns ingenting värre än olycklig kärlek. Fast ändå, så tycker jag att det är underbart att du har fått vara med om äkta kärlek, att älska ngn på det där viset. Men fan vad det gör ont, därför tycker jag det låter superbt att supa lite, för ja, alkohol löser kanske inga problem men ändå, lite fylla kan man behöva! Ja, finns det egentligen ngnting bättre än syskon? Ibland underskattar man till och med hur mkt de kan göra men ja, syskon! Det enda som hjälper är ju faktiskt att uppehålla sig, så det är ju bra att du gör. Att komma över en kärlek har jag faktiskt inget tips på för jag har aldrig lyckats med det (utan att skaffa en ny istället) Så ja, mitt tips är att hoppa i säng med ett roligt, underbar och seeeexigt ligg. Okej, kanske lite skämt ;) Men jag har gjort så :P Well, I'm sure att du kan spy lite i Mickans salladskål istället denna gången ;) Haha, ja men det är ingen fara liksom. Bros over hoes eller vad det heter ;) Men visst hjälper det lite att solen skiner? Och att lyssna på Drop the world - Lil wayne ft Eminem, got to love that song!! Men jag vet att du är stark som fan så du kommer överleva detta också. Big love på dig!

2010-03-04 @ 01:10:19
Postat av: Frida

och det var ju från mig såklart :P

2010-03-04 @ 01:11:11
Postat av: Frida

Ja men det var alltså längesedan han gjorde slut, men vi blev tillsammans igen. Jag vet inte, för att han är ett as kanske :) Aha okej, aja men det var kanske inte helt enkelt ödet att det skulle vara ni :/ HAHA you go girl! Vad uuuuunderbart! Mmm brasilanare låter väldigt mumsigt! Brasilarnare är ju typ som barbecue och det är ju godare än lammkött ;) I know, jag älskar den låten, man känner sig som värsta bitchen som klarar allt typ :P

JAG VILL OCKSÅ SE ALICE I UNDERLANDET!!!!!!!!! Måste göra det. Well, hände lite äventyr igår men det bör nog inte läggas upp ;) Men jag är så jävla bäst, jag är fan oemotståndlig :D

2010-03-05 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0