THE UGLY TRUTH

Mannen är den nya kvinnan. - Jag älskar den meningen för det finns inget sannare påstående. Tillochmed de killar man tycker framstår som manliga, tillochmed de är pussys. Igår var jag med Ida och vi kollade på "The Ugly Truth" och ja, den skulle liksom lika gärna kunna heta just "mannen är den nya kvinnan" för det var det den bevisade.
Det låter lite fel att säga att en amerikansk komedi kan bevisa nåt men beviset var hur perfekt den stämde in på verkligheten och att jag och Ida satt och skrek "DET ÄR JU SANT!" hela tiden.

Se den.

En fråga: Finns det nån kille med äkta självförtroende? Obs ÄKTA självförtroende. När det gäller tjejer alltså. Ni fattar?
Om nån annan skulle ställa den frågan till mig skulle jag helt enkelt svara: Nepp.
För jag har aldrig träffat en sån.

Tillochmed jag har bättre självförtroende när det gäller killar. TILLOCHMED JAG. Damn it.

Jag ska berätta hur det är:

1. Antingen är de så osäkra att det skriker om det. Ja ni vet, säger fel saker vid fel tillfälle, ställer konstiga, pinsamma frågor och typ svettas och sånt. Hela den grejen. LITE är normalt men nu menar jag hela tiden. Alltså en mes.

2. Eller så är de så osäkra att de har ett påmålat, tjockt lager självförtroende aka en stämpel i pannan där det står SVIN. Dessa killar är såna som vi tjejer ofta beskriver som "han VET OM att han är snygg". De är alltid dåliga i sängen men de har intalat sig själva att de äger, av nån konstig anledning. Ju fler tjejer som inte vill träffa dem igen desto osäkrare blir de och desto tjockare blir det påmålade lagret. De skryter alltid.

3. Och sen finns det de som man faller för för att man tror att de har ett normalt fungerande självförtroende vilket utrstålar manlighet, vilket är det man faller för som tjej. (om man är en man-tjej och inte en pretty-boy-tjej, då faller man nog oftast för killarna under punkt 1) MEN de har en dold osäkerhet som visar sig när det kommer till kritan. De fegar ur. Och när de gör det så säger vi tjejer "typiskt killar".

And that my friends, is the ugly truth. Hahahah..

Allvarligt talat, fan vad tragiskt det är. SÅ svårt är det inte att charma en tjej!!!!!! Bara vara sig själv. Sitt avslappnade, normala själv. Är man det så charmar man alltid nån tjej som passar en till slut.
Inte hålla på och tro det ena och det andra och fucka upp hela grejen. AH.

Jag vet inte hur många gånger nån kille har sagt/gjort nåt som endast framkallat ett enda stort frågetecken i mitt huvud. Man bara.. "men...? va..? varför...? VA?!"

Till alla killar: WHAT IS WRONG WITH YOU PEOPLE?!??!!
Åh vad jag önskar att de läste min blogg.

Jag älskade en grej som Ida sa till mig igår: "Säg till honom såhär 'ta inte detta för personligt, jag säger inte detta för att va taskig. Men du är lite mesig.'"
Hahahahahahahaha. Tänk om världen hade varit så perfekt att man hade kunnat säga så till en person utan att situationen blev konstig och jobbig.

Det hade blivit såhär: Han hade tagit illa upp och kanske frågat "vad menar du med det?" sen hade man varit tvungen att ge exempel som krossar det lilla lilla självförtroendet han hade kvar. Om han fortfarande ens hade velat fortsätta konversationen så kanske han hade frågat vad han skulle göra annorlunda. Då blir det att man säger åt honom hur han ska vara och då kommer det inte naturligt och han hade bara blivit ännu mer nervös när han skulle göra det. Det finns bara en sak detta kan resultera i, hur det än går och det är: AVTÄNDANDE.

Avtändande. That's the word.
Osäkra killar är SÅÅ avtändande.

Hahahaha detta är ju hopplöst. Fy vad deprimerande.
Jag välkomnar jordens undergång. 2012 here I come.

Kommentarer
Postat av: Frida

Löste sig och löste sig, varför är killar så bläääääääääääääääääää? Men Jennifer!!! Tate är ju ett jättekänt museum :P Jag gillar inte heller det, gooosh dom beter ju sig som tjejer? Eller man kanske får se det som att de börjat visa känslor på ett helt annat sätt än vad vi är vana över? Me don't like!! Jag går ju runt och tror att killar inte har några känslor, typ ;) Då blir det ju sjukt jobbigt att vara tillsammans med en kill/tjej. AHHHH ska det vara så svårt att få tag på en riktig man?? Du med tanke på hur oemotståndlig och med tanke på hur jävla snygg jag är så är det svårt att inte vara otrogen ;) Nejdå, jag sköter mig men i torsdags, oj oj oj! Brasiljanare låter niiiiice. Du kanske borde testa en man från varje land och se vilken som är bäst? isf vet jag veta resultatet!! Är lammköttet gambier? Välutrustad? :P hahaha ;)

2010-03-07 @ 14:00:09
URL: http://londonliv.bloggerska.se
Postat av: nea

HAHAHAHA! (h5) love it!

2010-03-07 @ 14:30:10
URL: http://kalasnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0