BAJS

ALLA FÅR GÖRA SOM DE VILL.

Men jag måste bara säga att JAG inte kan förstå varken hur man kan vilja köra in sin snopp i en tjocktarm eller få in en snopp (eller något annat) i sin tjocktarm... rövhål... anus.

DET KOMMER UT BAJS DÄR. Har ni tänkt på det? MAN BAJSAR MED DET HÅLET. Och fiser! Det ska komma UT saker, inte IN.
Anus har lika många bokstäver som Exit, och Rövhål lika många som Utgång och jag väljer att inte se det som en tillfällighet.

Som sagt, alla tycker olika och jag respekterar det. Men förstå, det kommer jag aldrig kunna göra.

En annan sak jag inte kan förstå är hur man kan vilja pussa någons tår. Enda gången jag kan pussa en persons tår är om personen ifråga är en bebis.
Men det är bara för att jag inte gillar fötter i allmänhet. Spelar ingen roll om de är de renaste fötterna på jorden, de är bara inte nice.

Om ni undrar hur jag kom att tänka i dessa banor så var det för att jag chattade med Linnea nyss. Det säger kanske inte så mycket för er som inte vet hur min och Linneas relation ser ut. Men det är enda förklaringen jag kan ge!

Ps. Vid närmare eftertanke så har ju Ingång lika många bokstäver som Utgång. SKIT (höhö) också! Där sprack min teori lite om varför jag skulle ha rätt. BUT STILL: Jag kommer aldrig kunna förstå. Det behöver jag ju inte göra heller men...

Vill ändå bara avsluta med att ge er en tanke: BAJS-HÅL. BAJS. BAAAAAJS. Om ni inte tycker att synen av det är avtändande så föreslår jag att tänka på lukten.


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej jag kommer heller aldrig förstå mig på det där.

2010-05-16 @ 14:00:23
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0