PAPPA BJÖRN

Var nöjd med, aaallt som livet ger, och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär!
Var glad och nöööjd för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd med livet som vi lever här!

Varthän jag är strövar, varthän jag än går... står djungeln och snår, kring mina spååår!
Jag älskar bin och deras bon för honung är ju min passion!
Och vill du av myror få munnen full så ta en titt, under sten och mull och kanske smaka pårom!
- Eeeeta myrer?
- Haha, det är världens tjek, kittlar dööödsskönt i kistan!
......
- MOWGLI SE UPP!!!!
- *bang*

Var nöjd med allt du ser och allt som livet ger.. allt livet ger.

Var nöjd med, allt vad livet ger, och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär!
Var glad och nöööjd för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad, var nöjd med livet som vi lever här!

Om frukter dig lockar... banan eller bär... se till att du plockar, dem utan, besvär.
Vill du plocka frukter av bästa klass så använd din höger och vänster tass!
Men klona de ska du dra in så fort du ska ta dig en fin apelsin!

- Hoppas att du har förstååått?
- Oja, tack Baloo!

(bästa av allt nu)
- Oooj oj.. så utomordentligt fånigt...
- Come on katten, det svänger ju!

Var nöjd med livet som vi alla lever här...
- Bland treeed och bär!
... Vi lever här.

Slut! Tänk att jag kunnat den utantill i 15 år, minnet är verkligen fantastiskt. Och jag har önskat under alla åren att Baloo funnits på riktigt också. Han hade så himla gärna fått vara min kompis!

Andra jag önskar fanns på riktigt:
Alla andra som också är Baloo. T ex Pappa Björn i Räddningspatrullen, Lille John i Robin Hood.
Lejonet Aslan i Narnia
Rafiki
Anden i Aladdin
Benjamin Syrsa
Sebastian i Lilla Sjöjungfrun
Enterna i Sagan om de två tornen
Hagrid i Harry Potter

Och vad kan vi urskilja ur detta? Jo: This is a mans world!
Hahaha.

Adjö med er.


När jag var liten sa folk att jag liknade Mowgli! Det är ju nästan meant to be!

Kommentarer
Postat av: nea

balou finns i min morfar! haha vi kallar honom balou. men ja! TÄNK om dem fanns! :D:D:D RÄDDNINGSPATRULLEN!!! jag hade nästan glömt dem!!!! "HÄR KOMMER VÅRAN BÄÄÄÄÄÄSTA RÄDDNINGSPATRULL"

2010-05-25 @ 00:00:21
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0