DR JENNIFER ORDINERAR

2 timmars sömn på en natt och du kommer känna dig som en ny människa dagen efter!

Ja, det brukar bli precis tvärtom, att man t ex vill gå och lägga sig och dö. Men idag har jag varit på ett superbra humör! Full av energi och skrattat inombords åt allt möjligt. Och så bestämde jag mig för att vara överdrivet trevlig mot alla jag mötte på gatan/bussen. Tyvärr var ingen trevlig tillbaks, men det gjorde inget för jag (titta nu Linnea) FELT ALIIIIVE!!!!

KANSKE berodde det på att jag knarkade Marabou cocos choklad på en tom mage eftersom jag inte hann äta lunch (rätt ut i blodet!), eller så fick jag en överdos av D-vitamin.... Vilket man inte kan få! Där lurade jag er. Man kan inte det, för kroppen vet exakt hur mycket som är lagom så sen när det räcker tar den inte till sig mera. HOW COOL IS THAT? Man får D-vitamin av solen om ni inte visste det vilket jag hoppas alla vet. Och av lax, tonfisk och massa annat som jag inte minns men det finns en lista i min Friskis & Svettis tidning men orkar inte hämta den. Och vem äter mest fisk i hela världen? JAAAAAG.

Helst skulle jag vilja flytta till ett fiskland och äta det varenda eviga dag. Det kanske jag gör också en dag, vem vet! Mycket möjligt!
Jag älskar fisk. Jag älskar sol. Så återigen, mycket möjligt.

Eller så är jag typ hög på att jag inte har sovit? Nåt i den stilen?
Har i alla fall haft fullt upp precis hela dagen. Skola - Lund (kan aldrig sägas för många gånger: ÅH vad fint det är där) - handla - hem - laga mat - äta - diska - sola och promenera med Linnea - äta - diska - Greys anatomy - datorn.

Fullt upp! Nu tänkte jag skriva att jag inte suttit ner på hela dagen, det känns så, men det stämmer inte riktigt.
Vi hade endast redovisningar från 8.30 - 12.00. Låter boooooring men det var kul tack vare att mina klasskompisar är så kreativa!

ÅÅÅÅÅÅÅH och jag hörde världens mest underbara ordväxling på tåget!
- När är matteprovet på fredag?
- Halv 9.

Om inte Sverige hade varit ett så tråkigt och konstigt land så hade jag lagt mig ner på golvet, bugat och tackat Gud för att jag aldrig mer räknar matte these days! Jag kommer aldrig sluta vara tacksam för att matteåren är över! Och mattePROVEN! OOOH BITE ME!!!

Okej. Mina ögon har aldrig varit så rödsprängda som de är nu vad jag vet. Jag kanske ÄR hög???
Tänk om det är så! Tänk om det händer samma sak med min hjärna nu som det gör när man har drogat?

Himmeeeeeeeeeeeeeeeel vad jag älskar musik! Det måste vara det bästa som finns! Det är ju i alla fall underbart, annars hade det inte funnits ett uttryck som lyder "it's like music to your ears"... finns det på svenska?

Svenska är ett så himla dåligt språk ibland.

Och mina ögon ploppar snart ut så jag slutar här. Klockan är 00.30 nu, man kanske skulle ställa klockan på 02.30? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0