DUMHET

http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/miljo/article7184721.ab - LÄS, den är inte lång.

Det finns människor som är lite korkade ibland.
Sen finns det människor som saknar IQ.
Sen finns det människor som är TOTALT JÄVLA GENOMSYRADE AV IDIOTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DET FINNS INGA FUCKING ORD FÖR DET. INTE ENS ETT!!!!!!!!!!!!

Jag är så sjukt förbannad, det ryker säkert ur öronen på mig. HUR, HUUUR kan man vilja förstöra hela jävla fucking planeten? Hur? MEN JUST DET, man tjänar pengar på det! ALLSÅ AJSG EUPÖEHFEBFEFEUO!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Du det finns inga valar kvar snart, vad tycker du vi ska göra åt det?
- DÖDA FLER!!!

Alltså jag orkar inteeeeeeeeeeee. Blir helt matt i kroppen och huvet när jag tänker på det.. Alltså aaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! DET FINNS SÅ OTROLIGT MÅNGA IDIOTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok om det bara är en snorunge som har låg hjärnkapacitet, t ex en sverigedemokrat, då förstår man liksom lite var problemet ligger. Men en centerpartist som varit i politiken så länge som ska föreställa superallmänbildad och vara insatt.. alltså jag orkar nästan inte skriva.

VAD ÄR DET MED DEM!!!!!!!!!!!! Centerpack! Maud är ju en jävla kärring hon med! GÅ OCH LÄGG ER!!!!

Helt seriöst, "jag vet inte om jag ska skratta eller gråta" <- den repliken har aldrig stämt in mer än nu! Vill typ göra båda samtidigt!

"Jag tänker inte rösta på miljöpartiet för de vill höja bensinskatten och det är dåligt" ............alltså... suck.

FATTA NÅN GÅNG. Bara för man inte röstar på miljöpartiet så betyder inte det att bensinen blir billigare! Den kommer bli dyr för den kommer TA SLUT. FATTA. Vad ska man göra då om man INTE vill göra som miljöpartiet? Då står man där utan varken bensin eller någon ersättning för den! Då blir det inget annat än cykeln!

BÖRJA INSEEEEEE.

Jaaaag äääär sååååååååå aaaaaaaarg.

Varför fattar inte folk? Va? Varför?

Det känns som jag bara svamlar men herregud vad det här är frustrerande... det kommer bara ena grejen efter den andra.

Folk är så lata så de orkar inte tänka efter heller! "hmmm undra vad som händer om vi utrotar djuren.... äsch" fast näe, de flesta tänker inte ens så långt.
Och de flesta skiter i vilket "jaja det kommer inte hända nåt så länge jag lever" alla som har sagt så vill jag utnämna en förbannelse över.

"Det händer ju inget" NÄHEEEEEEEEEEEEE. Suck.. Om man inte har märkt att naturkatastroferna har ökat så måste man ligga i koma/bo i sverige och aldrig vara i kontakt med media.

Alla som röstar på högern har inte tänkt efter. Man kan säga att pengar är näsan och de tänker inte längre än näsan räcker.


Gå och lägg dig.

Kommentarer
Postat av: nea

.....suck....

2010-05-26 @ 07:06:00
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0