EFTERKLOK

Jag gjorde nyss något som jag verkligen inte borde ha gjort. Men men, ibland sviker förståndet hehe.
Imorgon ska jag dränka mina bekymmer i alkohol på Lundakarnevalen och/eller DJ Jason-ferre.

But who am I kidding, mina bekymmer är faktiskt ganska små så jag lär bara behöva typ en, två drinkar!

DET ÄR SOMMAR. Fler och fler ringer och vill ha mig som hyresgäst. Och på måndag ska jag på jobbintervju och nu får ni LOVA att ni håller tummarna för jag måååååååååste få det jobbet!!!!!!!! MÅSTE. MÅSTE. Verkligen MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE.

Måste bara berätta en sak också. Har kanske fått 15 svar på lägenhet nu och de flesta har varit normala liksom. Men så var det en som skrev såhär:

"Hej, jag är en kille 61 år, tänkte du kunde vara inneboende i min tvåa....."
Nej, Leif 61 år, jag skulle inte tro det va. Och "kille" är nog liiiiite fel ordval.

Fy fasen, det kan väl inte finnas någon som tackar ja till det? I en TVÅA. Blääää jag ryser.
Hahaha! Var så himla roligt när jag läste upp det för Angelica i luren:
- VAAA??? ............. Uäh.. ööh, fy jag mår illa....
Hahahaha! Och det kom verkligen från hjärtat!

Ni vet, ibland köper man grejer som man tycker är "åh vad fin". Men ibland ser man något som man bara faller pladask för, mera ":O! KÄRA HIMMEL VAD FIN! NÄE! TITTA PÅ DEN! JAG MÅSTE HA DEN! Vad kostar den?... ÅÅÅH MEN JAG MÅSTE HA DEN". Så var det idag när jag såg en klänning på nätet. Alltså... Näe. Den är så himla fin och min puls ökar varje gång jag ser den.

Men jag vågar inte lägga upp bild för då kommer folk säga "Åh vad fin! Köp den!". Så OM jag hittar ett sätt att betala den på (den kostar bara 399 men jag är fattig som en råtta) så får ni se bild.

Jaaa what else... Jag gjorde världens starkaste mat idag. Chili con carne, med en aning för mycket sambal oelek i. Plus att jag hade en cayenne peppar-hot sauce-grej jag köpte i en liten affär för 3 spänn. Starkt är det! Jag tyckte att jag smakade av lika bra som jag brukar men helt plötsligt blev det lika dant i min mun som i Listerine-reklamen. Gott, men staaaarkt!


Too much sambal oelek!!!

Kommentarer
Postat av: nea

köp den! ;)

2010-05-22 @ 11:43:16
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0