INGEN SPECIELL DAG ALLS

Nu är det den 17 maj. Och jag har gjort allt för att inte komma ihåg att det är det idag. Sen när jag insåg att det var omöjligt (bl a eftersom jag har datum på min armbandsklocka hehe) så försökte jag att inte komma ihåg vad det är för speciellt med idag.

Och helt ärligt nu, det är någon där uppe/nere som driver med mig. För det har varit det ena efter det andra som påmint mig, typiska saker som bara har med honom att göra. Alltså, verkligen omöjliga saker, så jag lovar, någon driver med mig. Jag är helt säker på det.
Plus att ju närmare detta datumet jag har kommit desto kortare mellanrum mellan påminnelserna har det varit. Någon gör verkligen allt för att jag inte ska kunna glömma. 

Och jag lovar, det är inte jag som inbillar mig och liksom anstränger mig för att koppla saker till det. För som sagt har det varit helt omöjliga, sjuka saker som påmint mig. Massor av småsaker som bara kan förknippas med honom och ingenting annat.

Så nu är det den 17 maj och jag kom ihåg. Och han kom inte ihåg 8 mars ett piss. Hehe. Oh vad livet är härligt och rättvist ibland!

Jag blir så arg på mig själv så fort det dyker upp minsta lilla antydan till tanke på honom i min hjärna. För jag vet att han bryr sig totalt 0. Alltså typ 0^0. Det skulle allvarligt talat inte förvåna mig om han typ glömt bort vad jag heter. Hahaha!

Det var bra att det blev som det blev. Men jag stör mig bara på att jag ska behöva bli påmind HELA tiden. För jag blir bara arg.
Jag förstår liksom inte varför man vill lägga sin tid på en person för att behandla den illa. Samma sak med föräldrar, förstår inte varför man skaffar barn om man inte vill behandla dem bra. Tycker vissa helt enkelt om att såra människor? Det kanske finns någon konstig kick i det, vad vet jag...

Har bara en sak till att tillägga:

I got beauty, I got class. I got style, and I got ass. And you don't even care to care. I even put money in the bank account, don't have to ask no one to help me out. You don't even notice that.
Why don't you love me? Tell me, baby, why don't you love me, when I make me so damn easy to love?
Why don't you need me? Tell me, baby, why don't you need me, when I make me so damn easy to need?

I got beauty, I got heart. Keep my head in them books, I'm sharp. But you don't care to know I'm smart. I got moves in your bedroom, keep you happy with the nasty things I do. But you don't seem to be in tune.
Why don't you love me? Tell me, baby, why don't you love me, when I make me so damn easy to love? Why don't you need me? Tell me, baby, why don't you need me, when I make me so damn easy to need?

There's nothing not to love about me. No, no, there's nothing not to love about me. I'm lovely. There's nothing not to need about me. No, no, there's nothing not to need about me.
Maybe you're just not the one, or maybe you're just plain... dumb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0