MICKAN ROOMIE OHLSSON

20 ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gammel-Maja, hennes nya smeknamn kanske?
Näää, än är vi unga med studsen i dojan!

Själv är jag sjukis och känner mig som 102 år, men jag ska inte klaga.
Om nån ska klaga så är det födelsedagsbarnet som fick ta emot en grattiskram mitt i natten som luktade svett med en touch av flottigt hår.

Så här såg hon ut för exakt ett år sen:


Och det här är de finaste bilderna jag vet på henne:



Tänk att jag tog dem med min mobilkamera och ändå lyckas hon bli så fin!
SLÅ DET.

GRATTIS MICKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥ / Jän din rumsvän.

Kommentarer
Postat av: Meppi

TAAAAACK! Du fattar inte hur glad jag blev när jag stapplade in på toa igår morse. Började nästan lipa, haha! <3

2010-05-31 @ 08:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0