PÅ DAGEN

Titta titta! JENNIFER BLOGGAR PÅ DAGEN!

Men som ni snart kommer märka så har jag 0 inspiration till att skriva nåt dramatiskt inlägg (det kommer nog inatt) så istället ska jag berätta lite vad jag har gjort senaste dagarna:

1. Spytt
2. Gjort nåt oväntat på impuls mitt i natten
3. Åkt till Kristianstad där jag mötte mina bröder + Christians girlfriend Louise. Där åt vi på BK och gick på bio, såg nya Robin Hood. Bästa scenen var när Marion stabbade ett as i ryggen. GIRLPOWER!!!
4. Ätit varmrökt lax hos mormor och morfar, MED ÄRTOR. Jag är nog den minst petiga i världen när det gäller mat, och nu har jag även övervunnit min ärtskräck! Jag är ju bäst!
5. Ätit på Terassen i karlshamn för första gången i mitt liv tillsammans med Christian och Louise. Där såg man ett och annat intressant och åt en himla god fisk- och skaldjurssoppa!!!!!! En gnutta för salt men det var det ändå värt. Drack ett glas vitt till och kände mig väldigt vuxen när ingen frågade efter leg.
5. Sovit i ett helt tyst och helt mörkt rum. Fattar ni hur djupt jag sover här? På gränsen till medvetslös skulle jag tro.

Lite sur över att de hade 24 grader i Sthlm samtidigt som vi hade typ 10 grader här nere. VI BOR FAKTISKT I SÖDER. Och det är faktiskt i mitten på maj nu, hallå. Sommarvärme om jag får be!

Ponnysar luktar så gott. Och jag vill ha ett alldeles eget hus, precis om en snigel ja. Står fast vid att de har det lyxigt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag skulle vilja ha ett litet fint trähus på landet, men ändå nära till stan. Det längtar jag efter. Med katt och hund, och kanske lite andra djur. Jag må vara lantig, men en gång bonne alltid bonne, right? Fast om jag kommer vara tsm med tobias tills dess så spricker planen, eftersom han är fucking allergisk mot allting. Äsch jag flyttar dit ensam!

2010-05-16 @ 15:23:38
URL: http://videotape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0