UPPMUNTRARE

Jag Ä L S K A R er.

Dagens uppmuntrare har varit:
Sidney
Magda
Ellen

Därför får ni detta 100de inlägg i min gyllene blogg!

Sidney: För att hon alltid får mig på bra humör bara genom att säga hej.
Magda: Sitter i samma båt som jag just nu och förstår preciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis vad jag menar, SÅ HIMLA SKÖNT med nån som gör det! Fast samtidigt skit att båda sitter i samma skit hahaha...
Ellen: Har skrivit en riktig uppmuntrar-dikt!

Inte förren nu slog det mig att det är ju URF-gänget ni ser här! Det måste vara nåt med reggaen ;) Synd att inte Ellen kommer medverka i år men vad ska man göra, jag får helt enkelt dansa för två :)

Det börjar kännas att det inte är långt kvar nu och jag längtar så mycket att jag vet inte vad. Vill bara få tiden att gå snabbare!

Sen finns det en person till som jag vill tillägna detta inlägg nr 100 till och det är mig själv: För att jag raderade hans nr idag. YAAAY VICTORY!

Och ja, det finns faktiskt en person till: Bridget Jones! You go girl! Haha :D

Hakuna matata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0