BLÅMESAR

Mona Sahlin i all ära (???) men Jason, oh vilken statsminister han hade kunnat bli.

Fredrik Reinfeldt däremot kan ta sig i brasan, och hela hans parti med honom, och hela alliansen med dem. För de SUGER. GETKUK. <- där kom det råaste ordet hittills i min blogg, grattis. Men getter är söta så egentligen var det alldeles för milt för de där giriga maktgalna uppblåsta ohederliga hänsynslösa ashålen som suger ut det sista ur de svaga, ger fan i att allt det fina på jorden förstörs och kämpar för att göra klyftorna så stora som möjligt i samhället. Folk har begått självmord pga er hjärtlösa politik. Men det är ju så ni vill ha det, "den starkaste överlever", så BRA STYRT JÄVLA BLÅMESAR.

Säg EN sak som blivit bättre de tog över. EN. OOH JAAA de höjde studieLÅNET. Tack så mycket! Känns ju otroligt gynnande! Tog bort förmögenhetsskatten. Bra där, det hjälper verkligen landet. Oj nu har vi inga pengar, pensionärerna får betala lite mer. FÖR DE HAR JU INTE ALLS SPENDERAT HELA LIVET ÅT ATT BETALA REDAN!!!!!

Och Maud Olofsson.... Jag citerar min morfar här: Det är den värsta kärringen jag vet.

Ja, är man rik och helst frisk livet ut så är ju deras politik jättebra. Då är det bara lite synd att de allra flesta inte har det så.

Allt är bara hjärtlöst!

Jag har kommit på några slogans som de skulle kunna använda:

1. Skaffa jobbet med största skörden, annars är du en körd en.
2. Inte råd med vården? Sälj gården.
3. Är du både rik och lat? Anställ en piga som lagar din mat.
4. Varför bry sig om regnskog när vi har träd i Arjeplog!
5. Högre räkning, bättre fröken. Och nyttig mat i skolköken.

Någon favorit, eller tips på flera? Ge mig en nit, eller kommentera!
(Haha, nu har jag hakat upp mig på rim. Måste gå och sniffa lim)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0