AH!

Visst är det väl frustrerande när man har ett skrik inom sig som bara vill ut?
Allt annat man behöver göra får man göra förr eller senare, som skratta, gråta, slå på något, sjunga lite grann (det kan man inte heller göra fullt ut särskilt ofta)... Men man får aldrig skrika.

Man får verkligen ALDRIG skrika. Hur mycket man än vill!

Var tvungen att få ut det på nåt sätt så pillade ihop den här. Inget speciellt men det kändes faktiskt LITE bättre efteråt. Kan även symbolisera gapskratt eller en hög ton i en sång? Haha! Borde sätta lite färg på den. Orkar inte nu dock, absolut sovdags!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: nea

haha cool!

2010-11-25 @ 06:27:29
URL: http://videotape.devote.se
Postat av: Linda

Haha jaa colasmaken va så god!! Jag valde alltid en rosa, för jag tyckte det var världens finaste färg.... Men så bra! Ja Lund är verkligen fik-staden! Fuck studetlivet när det finns fik!! Men bara hör av dig :) Du kan höra av dig till 0709904897 eller min brevduva Jens. Valet är helt fritt!

2010-11-25 @ 20:33:03
URL: http://lindanixon.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Glom inte att till varen far du skrika ett varskrik! Det ser jag redan fram emot!

2010-11-26 @ 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0