FRI-DAG

Redan fredag igen. Tro det eller ej men veckorna går så fort när man är arbetslös haha. Det är en konstig känsla, för samtidigt går tiden sakta på nåt sätt. Jag vill bara ha ett jobb nu. Vilket jobb som helst som inte involverar bajs.

Lever mitt liv extremt mycket i nuet dessa dagar. Känner mig helt annorlunda, tänk vad mycket som kan hända på bara ett år. Helt galet. Har typ ingen aning om vad som ska eller vad jag vill ska hända i mitt liv och det bekymrar mig inte heller. Vet inte om det är bra eller dåligt. Bryr mig mindre och mindre om vad folk säger och inte säger. Har uteslutit typ alla oviktiga människor från mitt liv. Jag mår fint! Det är så konstigt bara, jag känner mig som sagt helt annorlunda....

Önskar jag vore i Gbg just nu men det får bli en annan gång istället.

Allt känns bara konstigt, men det känns inte dåligt. Bara konstigt. Det känns som precis vad som helst kan hända när som helst, och jag gillar det. Jag känner mig FRI!

That's the word. That's the feeling. Fri.
Älskar att det alltid hjälper att blogga!

Typ som det här, jag fattar verkligen inte varför, för jag har ingen anledning till att göra det men: Jag längtar till julen! Så himla konstigt och annorlunda! Tänk om jag håller på att bli schitzofren....


Ps. Ellen är en fin vän!


Kommentarer
Postat av: dellell

du e fin! ;)

2010-11-05 @ 21:03:58
Postat av: Linda

Du Jennifer... HIT ME KARDAN så gör vi en high five då!! Kändes bra. Hoppas det kändes likabra för dig som det kändes för mig! he he.



synd du inte vill jobba med bajs.. annars har jag ett jobb till dig här. Ena katten är typ konstant lös i magen och levererar två högar stora som min knytna näve varje dag......



Så du är också i en utbrytningperiod nu från allt dåligt och vill in me allt nytt o bra?

2010-11-09 @ 21:19:38
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0