INSIKT

Jag tror jag har kommit till insikt. Sakta men säkert har jag kommit till insikt. Och insikten är att det verkligen är JÄTTE-onödigt att ha idioter i sitt liv. I alla fall nära inpå. Fattar ni? Det skadar ju inte att säga hej till en idiot på gatan eller kanske kallprata lite då och då. Men att verkligen låta dem påverka ens liv förlorar man bara på.

Att från början släppa in en idiot där emot, kan man inte alltid hindra. För man vet ju inte alltid från början om personen faktiskt är en idiot eller inte. Men när man fått reda på det så är det bara att hitta ett sätt att utesluta personen igen. För ens eget bästa.

Jag har rensat ut quite a few idioter från mitt liv redan. Och det jag vill säga är väl att jag tycker att alla andra borde göra lika dant. Man har absolut ingenting att förlora på det utan det finns endast vinst.

Så, nu känner jag för att säga en jätteamerikansk replik...

Go out there and kick some serious ass!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det min tur att säga HIGH FIVE till dig! Alla borde göra en sån utrensning! Förresten måste jag bara säga att din blogg är väldigt bra för du skriver så sjukt roligt o samtidigt har du så bra åsikter som du lyckas knyta ihop på ett väldigt läsvärdigt sätt! GOOD WORK!

2010-11-21 @ 17:15:43
URL: http://lindanixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0