OBLIVIATE

Såg Harry Potter igår med Mickan, Lina och Ellen. Satt som förtrollad hela filmen, åt inte ens upp mitt godis! Så sjukt spännande. Älskar filmen totalt! Och känner att jag måste läsa boken nu, kommer aldrig kunna vänta ett år!
...Dobby :'(

Önskar att den där formeln, Obliviate, hade funnits på riktigt ibland. Just nu t ex.

Det är så konstigt med mig och musik. Ibland är verkligen det enda jag vill göra att lyssna på musik. Det enda jag känner för. Och när jag väl hittar den/de "rätta" låten/låtarna så känns allt liksom bättre. Som en lättnad!

Känner iaf att jag kommer behöva den här helgen big time! Ska bli skönt :)

NÅGOT NI INTE VISSTE OM MIG:
Jag lyssnar på klassisk musik.
Ganska ofta faktiskt!
Men eftersom jag inte är stereotypen som lyssnar på klassisk musik så suger jag på att kunna allt som har med det att göra. Jag kan 0 om det. Vet endast två namn som ingår i det: Mozart och Beethoven. Så för det mesta blir det filmmusik, som t ex Harry Potter. Helt underbar musik att lyssna på! Nicholas Hooper heter konstnären till många av dessa fina verk.

Ja.. det var nog allt jag hade på hjärtat inatt.
Hoppas jag drömmer nåt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0