PÅ MIN GATA I STAN

Jag är glad! Smider planer.

Moooooooooooooooooooooohahaha.


In other news, runt klockan 3 inatt vaknade jag (ja, jag sov vid den tiden! TÄNK VA!!) av ett KRAS. En fönsterruta hade krossats. Inte bara en vet jag nu, utan flera. Inte min egen då, utan de som är i rummet mitt emot mitt vilket nu är Thaimassage.

Kan låta läskigt men det finns faktiskt en väldigt rolig grej med det, och det var att jag vaknade med ett "WHAT THE FUCK!?!?!?!?!" hahahahahaha. Jag pratar för mycket engelska nu för tiden....

I alla fall.. Min första tanke var att det var en kruka som välts, fråga inte varför. Sen tänkte jag "inbrott". Funderade på om jag skulle ringa polisen. Funderade på att ringa hyresvärden (världens bästa hyresvärd) som bor i huset bredvid. Men istället väntade jag 20 min på att nåt skulle hända, blev för trött och somnade om.

Fick nyss veta att det var ett "hatbrott" (ja, vad ska man kalla det?) mot kvinnan som har Thaimassagen. Tydligen hennes exman som fortfarande är kär i henne. Hahaha. Nej man ska inte skratta för han är ju onekligen ett psykfall. Men ändå.

Jag tänker bara på mitt konstiga beteende. Det KUNDE ju varit ett inbrott! Och där låg jag halvnäck och väntade på att nåt skulle hända!? Tänkte först skriva "typiskt svennebeteende" men det är det ju inte för ett typiskt sådant är ju att ringa polisen för minsta lilla. Men ändå ett typiskt "sånt händer inte mig"-tänkande. Hahah... Liksom, om man hör en ruta krossas utanför sin dörr så borde man bli rädd och ringa nån. Men inte Jennifer. Hon somnar om istället. Hahaha.

Men... den här gatan är ju flippad.

Nu ska jag lyssna på min nya spotifylista som jag love. Den heter Can you dig it!? och jag delar härmed med mig av den.


Jag vet, visst är jag en riktig bad-ass? Redo att bekämpa ondskan på egen hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0